Bloque 2.
|
ESTANDAR |
ACTIVIDADE |
|
IGUB 2.1.1. Nomea distintos estados emocionais e pon exemplos en situacións reais ou simuladas de relación afectivas con trazos negativos ou de dependencia. |
U.D. 2: AS EMOCIÓNS. DEBUXAMOS.XOGOS 2: ACTIVIDADE 1 |
|
IGUB 2.1.2. Identifica modelos de relación tradicionais de parella a partir de exemplos reais que propoñan ou situacións simuladas. |
U.D. 2: AMOR. MODELOSXOGOS 2: ACTIVIDADE 11 |
|
IGUB 2.1.3. Compara distintos modelos de relacións, a partir de diferentes produtos audiovisuais (curtas, series de TV, música...), identifica os seus condicionamentos e valora a diversidade. |
XOGOS 2: ACTIVIDADES 6,7,8, |
|
IGUB 2.2.1. Identifica e diferenza distintos ámbitos da sexualidade a partir de exemplos reais ou simulados axeitados para a súa etapa evolutiva, recoñecendo estereotipos culturais e posibles desigualdades |
U.D. 2: ESTUDAMOS UN CASO |
|
IGUB 2.2.2.Compara os roles do home e da muller nas relacións afectivas e sexuais no modelo dominante a través de imaxes ou vídeos propostos. |
U.D. 2: ESTUDAMOS UN CASO |
|
IGUB 2.3.1. Procura fórmulas para resolver os conflitos a través da escoita activa, a asertividade, a empatía e o diálogo construtivo |
U.D. 2: REFLEXIONAMOSU.D. 2: ESTUDAMOS UN CASO |
|
IGUB 2.3.2. Participa de maneira activa nos diálogos propostos na clase, respectando as normas de interacción, intervención e cortesía e realiza produtos (textuais, gráficos e audiovisuais) cooperando de xeito igualitario. |
U.D. 2: REFLEXIONAMOSU.D. 2: DEBUXAMOSU.D. 2: ESTUDAMOS UN CASO |
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0