Bloque 1.
|
ESTANDAR |
ACTIVIDADE |
|
IGUB 1.1.1. Observa as diferenzas nas escollas entre mulleres e homes en situacións reais no ámbito do lecer (xogo, deporte...). |
U.D.1: SOCIEDADE E XÉNEROXOGOS 1: ACTIVIDADE 1
|
|
IGUB 1.1.2. Analiza as causas que determinan as escollas das mulleres e dos homes. |
U.D.1: SEXISMO E ROLES DE XÉNEROU.D.1: FEMINISMO VS. MACHISMOXOGOS 1: ACTIVIDADE 8 |
|
IGUB 1.1.3. Valora a igualdade na toma de decisións e rexeita estereotipos e prexuízos sexistas. |
U.D.1: IGUALDADEU.E.1: ESTEREOTIPOSXOGOS 1: ACTIVIDADE 2, 5, 10
|
|
IGUB 1.2.1. Compara os modelos de comportamento que representan homes e mulleres no seu contorno (familia, escola, amizades...) e analiza como inflúen no proxecto de vida |
U.D.1: SOCIALIZACIÓNU.D.1: AXENTES SOCIAISU.D.1: SEXISMO E ROLES DE XÉNEROXOGOS 1: ACTIVIDADES 3, 4, 6, 7
|
|
IGUB 1.3.1. Identifica distintos modelos de familias e recoñece estereotipos na sociedade poñendo exemplos tirados de distintos ámbitos (familia, escola, amizade, medios de comunicación...). |
U.D. 1: MODELOS FAMILIARES.U.D. 1: MATERNIDADE VS. PARTENIDADE.XOGOS 1: ACTIVIDADE 9 |
|
IGUB 1.3.2.Participa, de maneira activa, nos diálogos propostos na clase, respectando as normas de interacción, intervención e cortesía e realiza produtos (textuais, gráficos e audiovisuais) cooperando con actitudes igualitarias. |
U.D.1: REFLEXIONAMOSU.D.1: ESTUDAMOS UN CASO
|
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0