Avaliacións
AVALIACIÓNS

Mapa visual de Cesar Poyatos para o proxecto colaborativo #dibújamelas
Facemos crítica constructiva das nosas produccións e nos avaliamos de novo en cada actividade.
Cada unha das actividades propoñen unha entrega de documentos avaliables segundo as rúbricas de avaliación. As presentación realizadas polo alumnado deben ser de diferentes formatos. A avaliación colectiva consiste tamén na posta en común, o esquema de traballo exposto á aula (síntese), os resultados e a súa análise.
RÚBRICA de Avaliación para unha video creación escolar
|
Criterios de avaliación |
8-10 Moi Ben |
6-7 Ben |
5 Suficiente |
1-4 Insuficiente |
|
Documentación Achega datos sobre a sua busqueda de información. Cotexa datos. Presenta un esquema ou resumo da sua labor no equipo de traballo. |
||||
|
Guión gráfico ¿Planifica con coherencia a secuencia visual, tendo en conta os distintos tipos de plano, o tempo , os ángulos e o movemento? |
||||
|
Escenarios e personaxes ¿Realizou bosquexos de personaxe valorando a utilización e os recursos da linguaxe plástica e tendo en conta o planificado no bosquejo? |
||||
|
Imaxes animadas ¿O número e a calidade das imaxes tradúcese en movemento fluido? |
||||
|
Fotografía ¿A iluminación, o encadre, e o enfoque son adecuados? ¿A imaxe é funcional? |
||||
|
Montaxe ¿Utiliza diferentes planos e con claridade, transmitindo fielmente o que se quere transmitir? |
||||
|
Audio (Locución) É claro, audible e se adecua as imaxes e o contexto ? Audio (Música) ¿É adecuada á historia, escoitase nítidamente e citase a autoría? |
||||
|
Título, rótulos, créditos ¿Representan ben ao argumento ou ás escenas? ¿A ortografía é correcta? ¿Están animados? |
||||
|
Orixinalidade ¿O audiovisual é creativo, con boas ideas, aporta algo novo, ou non é en absoluto interesante repetindo fórmulas aprendidas? |
Ficha para avaliación e coavaliación
De 0 a 2 o alumnado participa na avaliación dos resultados acadados en cada actividade. os espazos pódense ampliar para ter a rúbrica da avaliación do docente, a súa propia avaliación e a media da avaliación colectiva na aula.
|
Avaliación |
Coavaliación |
||||||||
|
2 |
1 |
0 |
2 |
1 |
0 |
||||
|
:-) |
:-I |
:-( |
:-) |
:-I |
:-( |
||||
|
1 |
|||||||||
|
2 |
|||||||||
|
3 |
|||||||||
|
4 |
|||||||||
|
5 |
|||||||||
|
6 |
|||||||||
|
7 |
|||||||||
|
8 |
|||||||||
|
9 |
|||||||||
|
10 |
|||||||||
|
11 |
|||||||||
|
12 |
|||||||||
|
x2= |
x1= |
x2= |
x1= |
||||||
|
TOTAL: |
|||||||||
Rúbricas de avaliación aplicables
Colección de rúbricas para avaliar
Mapa visual de Cesar Poyatos para #dibújamelas
CEDEC: 121 rúbricas do CEntro de DEsenvolvemento Curricular
Exemplo da avialiación dun producto ou prototipo escolar
Visualizar en SlideShare:
Prototipo do proxecto por crisholgado
Esquema e exemplos:
Prototipos para emprender proxectos escolares
ADAPTACIÓNS Diversidade

imaxe de arte e terapeútica
Recursos para repositorios educativos na web ABALAR da Xunta de Galicia.