Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 10 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de acción motriz co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.
| Seccións | Para que? | Temporalización | |
|---|---|---|---|
| Fase 1 | Descrición | Presentación. | Sesión 1 |
| Fase 2 | Exploración | Coñecementos previos. | Sesión 1 |
| Fase 3 | Conexión | O quecemento. | Sesión 2 |
| Fase 3 | Conexión | O deporte e os deportes alternativos. | Sesións 3 e 4 |
| Fase 3 | Conexión |
Creando o voso deporte. Os torneos deportivos. |
Sesión 5, 6 e 7 |
| Fase 4 | Reto | O experimento final. | Sesións 8 e 9 |
| Fase 5 | Conclusión | Reflexión. | Sesións 10 |