Axuda a mellorar a experiencia de patios dinámicos| | 4 Funciona | 3 Necesita algunha mellora | 2 Precisa moitas melloras |
|---|
| Esforzo constante, automotivación, regulación da impulsividade e frustración | O alumnado estivo contento durante todo o tempo que duraron os patios deportivos (2) | O alumnado non sempre se mostrou contento durante as xornadas (1) | As xornadas non conseguiron que o alumnado quixese participar (0) |
|---|
| Identificación, expresión positiva e xestión das propias emocións | O alumnado cada vez poido xestionar mellor as súas emocións, tanto positivas como negativas (2) | O alumnado non mellorou na identificación e xestión das súas emocións (1) | O alumnado non foi quen de xestionar as súas emocións (0) |
|---|
| Habilidades sociais | Moito alumnado de distintos cursos interactuaron de maneira asertiva durante as xornadas (2) | Máis alumnado do habitual interactuou de maneira asertiva durante as xornadas (1) | A interacción entre o alumnado non mellorou (0) |
|---|
| Resolución de conflictos | Todos os conflictos solucionáronse mediante o diálogo, a empatía e o consenso (2) | Algúns conflictos solucionáronse mediante o diálogo, a empatía e o consenso (1) | Ningún conflicto se solucionou de boas maneiras (0) |
|---|
| Identificar condutas contrarias á convivencia e abordalas | Todo o alumnado soubo identificar conductas contrarias á convivencia e as abordou positivamente (2) | Case todo o alumnado abordou positivamente conductas contrarias á convivencia (1) | Ninguén abordou positivamente as conductas contrarias á convivencia (0) |
|---|
| Desenvolver a empatía na práctica motriz | Todo o alumnado mostrou empatía ante as distintas capacidades físicas (2) | Case todo o alumnado mostrou empatía ante as distintas capacidades físicas (1) | Ninguén mostrou empatía ante as distintas capacidades físicas (0) |
|---|
CEDEC. Axuda a mellorar a experiencia de patios dinámicos (CC BY-SA)
- Actividade
- Nome
- Data
- Puntuación
- Notas
- Reiniciar
- Imprimir
- Aplicar
- Nova xanela