| 1.2 | Selecciona, organiza e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias e coñecementos adecuados en situacións comunicativas cotiás sobre rutinas, propias e dun compañeiro, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos diversos. (2) | Selecciona, organiza e aplica, de forma guiada, varias estratexias e coñecementos adecuados en situacións comunicativas cotiás sobre rutinas, propias e dun compañeiro, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos diversos. (1,75) | Aplica, de forma guiada, algunhas estratexias e coñecementos relacionados en situacións comunicativas cotiás sobre rutinas, propias e dun compañeiro, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos diversos. (1,5) | Aplica, de forma guiada, algunhas estratexias e coñecementos básicos en situacións comunicativas cotiás sobre rutinas, propias e dun compañeiro, para captar o sentido global en textos diversos. (1) | Non aplica, de forma guiada, ningunha estratexias nin coñecementos básicos para captar o sentido global. (0-0,75) |
|---|
| 1.5 | Selecciona, organiza e aplica, de forma guiada, numerosos e variados coñecementos e estratexias para preparar e producir textos útiles sobre rutinas, propias e dun compañeiro, adecuados ás intencións comunicativas, as características contextuais e a tipoloxía textual, usando con axuda recursos físicos ou dixitais en función da tarefa e das necesidades de cada momento. (1,5) | Selecciona e aplica, de forma guiada, diversos coñecementos e estratexias para preparar e producir textos útiles sobre rutinas, propias e dun compañeiro, adecuados ás intencións comunicativas e as características contextuais, usando con axuda recursos físicos ou dixitais. (1,25) | Aplica, de forma guiada, varios coñecementos e estratexias para producir textos útiles sobre rutinas, propias e dun compañeiro, usando con axuda recursos físicos ou dixitais. (1) | Aplica, de forma guiada, algún coñecemento e estratexia para producir textos útiles sobre rutinas propias, usando con axuda algúns recursos físicos ou dixitais. (0,75) | Non aplica ningún coñecemento nin estratexia para producir textos útiles. (0-0,5) |
|---|
| 1.6 | Sempre planifica e participa en situacións interactivas de intercambios breves de información sobre rutinas, propias e dun compañeiro, a través de diversos soportes, apoiándose en recursos tales como a repetición, o ritmo pausado ou a linguaxe non verbal, e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística e a etiqueta dixital, así como polas diferentes necesidades, ideas e motivacións das e dos interlocutores. (2) | Con frecuencia planifica e participa en situacións interactivas de intercambios breves de información sobre rutinas, propias e dun compañeiro, a través de diversos soportes, apoiándose en recursos tales como a repetición, o ritmo pausado ou a linguaxe non verbal, e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística e a etiqueta dixital, así como polas diferentes necesidades, ideas e motivacións das e dos interlocutores. (1,75) | Adoita participar en situacións interactivas de intercambios breves de información sobre rutinas, propias e dun compañeiro, a través de diversos soportes, apoiándose en recursos tales como a repetición, o ritmo pausado ou a linguaxe non verbal, e mostrando respecto pola cortesía lingüística e polos interlocutores. (1,5) | Adoita participar en situacións interactivas de intercambios breves de información sobre rutinas propias, apoiándose en algún recurso (a repetición, o ritmo pausado ou a linguaxe non verbal), e mostrando respecto polos interlocutores. (1) | Non participa en situacións interactivas de intercambios breves de información. (0-0,75) |
|---|
| 1.7 | Selecciona, organiza e utiliza, de forma guiada, en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar rutinas, así como formular e contestar preguntas sinxelas sobre elas. (2) | Organiza e utiliza, de forma guiada, en situacións cotiás, estratexias elementais variadas para expresar rutinas, así como formular e contestar preguntas sinxelas sobre elas. (1,75) | Utiliza, de forma guiada, en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar rutinas sinxelas, así como contestar preguntas moi sinxelas sobre elas. (1,5) | Utiliza, de forma moi guiada, en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar rutinas básicas. (1) | Non utiliza estratexias elementais para expresar rutinas moi básicas. (0-0,75) |
|---|
| 2.3 | Sempre rexistra e utiliza, de maneira guiada, os progresos e dificultades no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira, recoñecendo os aspectos que axudan a mellorar e realizando as actividades de autoavaliación propostas. (1,5) | Con frecuencia rexistra e utiliza, de maneira guiada, os progresos e dificultades no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira, recoñecendo os aspectos que axudan a mellorar e realizando as actividades de autoavaliación propostas. (1,25) | Adoita rexistrar, de maneira guiada, os progresos no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira, recoñecendo os aspectos que axudan a mellorar e realizando as actividades de autoavaliación propostas. (1) | Adoita rexistrar, de maneira guiada, os progresos no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira, realizando as actividades de autoavaliación propostas. (0,75) | Non rexistra os progresos e dificultades no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira. (0-0,5) |
|---|
| 3.3 | Sempre selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas e diversas estratexias básicas para entender e apreciar a diversidade lingüística, cultural e artística. (1) | Con frecuencia aplica, de forma guiada, diversas estratexias básicas para entender e apreciar a diversidade lingüística, cultural e artística. (0,85) | Con frecuencia aplica, de forma guiada, varias estratexias básicas para entender e apreciar a diversidade lingüística e cultural. (0,7) | Adoita aplicar, de forma guiada, algunha estratexia básica para apreciar a diversidade lingüística e cultural. (0,5) | Non aplica estratexias básicas para apreciar a diversidade lingüística e cultural. (0-0,25) |
|---|