Skip navigation

Teacher's Folder

Rúbrica

Rúbrica do ODE 3: A Day in England
 SobresalienteNotableBenSuficienteInsuficiente
1.2Selecciona, organiza e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias e coñecementos adecuados en situacións comunicativas cotiás sobre rutinas, propias e dun compañeiro, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos diversos. (2)Selecciona, organiza e aplica, de forma guiada, varias estratexias e coñecementos adecuados en situacións comunicativas cotiás sobre rutinas, propias e dun compañeiro, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos diversos. (1,75)Aplica, de forma guiada, algunhas estratexias e coñecementos relacionados en situacións comunicativas cotiás sobre rutinas, propias e dun compañeiro, para captar o sentido global e procesar informacións explícitas en textos diversos. (1,5)Aplica, de forma guiada, algunhas estratexias e coñecementos básicos en situacións comunicativas cotiás sobre rutinas, propias e dun compañeiro, para captar o sentido global en textos diversos. (1)Non aplica, de forma guiada, ningunha estratexias nin coñecementos básicos para captar o sentido global. (0-0,75)
1.5Selecciona, organiza e aplica, de forma guiada, numerosos e variados coñecementos e estratexias para preparar e producir textos útiles sobre rutinas, propias e dun compañeiro, adecuados ás intencións comunicativas, as características contextuais e a tipoloxía textual, usando con axuda recursos físicos ou dixitais en función da tarefa e das necesidades de cada momento. (1,5)Selecciona e aplica, de forma guiada, diversos coñecementos e estratexias para preparar e producir textos útiles sobre rutinas, propias e dun compañeiro, adecuados ás intencións comunicativas e as características contextuais, usando con axuda recursos físicos ou dixitais. (1,25)Aplica, de forma guiada, varios coñecementos e estratexias para producir textos útiles sobre rutinas, propias e dun compañeiro, usando con axuda recursos físicos ou dixitais. (1)Aplica, de forma guiada, algún coñecemento e estratexia para producir textos útiles sobre rutinas propias, usando con axuda algúns recursos físicos ou dixitais. (0,75)Non aplica ningún coñecemento nin estratexia para producir textos útiles. (0-0,5)
1.6Sempre planifica e participa en situacións interactivas de intercambios breves de información sobre rutinas, propias e dun compañeiro, a través de diversos soportes, apoiándose en recursos tales como a repetición, o ritmo pausado ou a linguaxe non verbal, e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística e a etiqueta dixital, así como polas diferentes necesidades, ideas e motivacións das e dos interlocutores. (2)Con frecuencia planifica e participa en situacións interactivas de intercambios breves de información sobre rutinas, propias e dun compañeiro, a través de diversos soportes, apoiándose en recursos tales como a repetición, o ritmo pausado ou a linguaxe non verbal, e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística e a etiqueta dixital, así como polas diferentes necesidades, ideas e motivacións das e dos interlocutores. (1,75)Adoita participar en situacións interactivas de intercambios breves de información sobre rutinas, propias e dun compañeiro, a través de diversos soportes, apoiándose en recursos tales como a repetición, o ritmo pausado ou a linguaxe non verbal, e mostrando respecto pola cortesía lingüística e polos interlocutores. (1,5)Adoita participar en situacións interactivas de intercambios breves de información sobre rutinas propias, apoiándose en algún recurso (a repetición, o ritmo pausado ou a linguaxe non verbal), e mostrando respecto polos interlocutores. (1)Non participa en situacións interactivas de intercambios breves de información. (0-0,75)
1.7Selecciona, organiza e utiliza, de forma guiada, en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar rutinas, así como formular e contestar preguntas sinxelas sobre elas. (2)Organiza e utiliza, de forma guiada, en situacións cotiás, estratexias elementais variadas para expresar rutinas, así como formular e contestar preguntas sinxelas sobre elas. (1,75)Utiliza, de forma guiada, en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar rutinas sinxelas, así como contestar preguntas moi sinxelas sobre elas. (1,5)Utiliza, de forma moi guiada, en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar rutinas básicas. (1)Non utiliza estratexias elementais para expresar rutinas moi básicas. (0-0,75)
2.3Sempre rexistra e utiliza, de maneira guiada, os progresos e dificultades no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira, recoñecendo os aspectos que axudan a mellorar e realizando as actividades de autoavaliación propostas. (1,5)Con frecuencia rexistra e utiliza, de maneira guiada, os progresos e dificultades no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira, recoñecendo os aspectos que axudan a mellorar e realizando as actividades de autoavaliación propostas. (1,25)Adoita rexistrar, de maneira guiada, os progresos no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira, recoñecendo os aspectos que axudan a mellorar e realizando as actividades de autoavaliación propostas. (1)Adoita rexistrar, de maneira guiada, os progresos no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira, realizando as actividades de autoavaliación propostas. (0,75)Non rexistra os progresos e dificultades no proceso de aprendizaxe da lingua estranxeira. (0-0,5)
3.3Sempre selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas e diversas estratexias básicas para entender e apreciar a diversidade lingüística, cultural e artística. (1)Con frecuencia aplica, de forma guiada, diversas estratexias básicas para entender e apreciar a diversidade lingüística, cultural e artística. (0,85)Con frecuencia aplica, de forma guiada, varias estratexias básicas para entender e apreciar a diversidade lingüística e cultural. (0,7)Adoita aplicar, de forma guiada, algunha estratexia básica para apreciar a diversidade lingüística e cultural. (0,5)Non aplica estratexias básicas para apreciar a diversidade lingüística e cultural. (0-0,25)
  • Activity
  • Name
  • Date
  • Score
  • Notes
  • Reset
  • Print
  • Apply
  • New Window

Made with eXeLearning (New Window)