Skip navigation

Teacher's Resources

Táboa de indicadores

Táboa de indicadores do ODE 5: Home, Sweet Home
 SobresalienteNotableBenSuficienteInsuficiente
1.5Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (2)Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,75)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunhas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,5)Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexia para producir mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75)
1.6Sempre participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións de tradicións de Nadal, preparadas previamente, apoiándose en recursos variados (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (2)Con frecuencia participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións de tradicións de Nadal, preparadas previamente, apoiándose en recursos variados (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1,75)Ás veces participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións de tradicións de Nadal, preparadas previamente, apoiándose en algún recurso (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1,5)Ás veces participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións de tradicións de Nadal, preparadas previamente, apoiándose en algún recurso (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal) (1)Non participa en intercambios breves de información. (0-0,75)
1.7Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de tradicións de Nadal. (2)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de tradicións de Nadal. (1,75)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunhas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de tradicións de Nadal. (1,5)Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal. (1)Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75)
1.9Selecciona e aplica, de xeito guiado, numerosas estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1,5)Selecciona e aplica, de xeito guiado, varias estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1,25)Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunhas estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1)Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunha estratexia elemental que facilite a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (0,75)Non selecciona nin aplica, de xeito guiado, ningunha estratexia elemental que facilite a comunicación. (0-0,5)
2.2Sempre utiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1,5)Con frecuencia tiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1,25)Ás veces utiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1)Ás veces utiliza, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (0,75)Non utiliza nin diferencia, de forma guiada, coñecementos nin estratexias de mellora da súa propia capacidade de aprender a lingua inglesa. (0-0,5)
3.3Selecciona e aplica, de xeito guiado, numerosas estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (1)Selecciona e aplica, de xeito guiado, varias estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (0,85)Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunhas estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (0,70)Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunha estratexia básica para apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística e cultural. (0,5)Non selecciona nin aplica, de xeito guiado, ningunha estratexia básica para apreciar a diversidade lingüística e/ou cultural. (0-0,25)
  • Activity
  • Name
  • Date
  • Score
  • Notes
  • Reset
  • Print
  • Apply
  • New Window

Made with eXeLearning (New Window)