Guía Didáctica
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Guía didáctica de Hello, Email Pals!
Sobresaliente | Notable | Ben | Suficiente | Insuficiente | |
---|---|---|---|---|---|
1.5 | Selecciona e aplica, de forma guiada, numerosas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (2) | Selecciona e aplica, de forma guiada, varias estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,75) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunhas estratexias para producir mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal adecuadas ás intencións comunicativas, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1,5) | Selecciona e aplica, de forma guiada, algunha estratexia para producir mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal, usando, con axuda, recursos e apoios físicos ou dixitais. (1) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75) |
1.6 | Sempre participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións de tradicións de Nadal, preparadas previamente, apoiándose en recursos variados (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (2) | Con frecuencia participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións de tradicións de Nadal, preparadas previamente, apoiándose en recursos variados (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1,75) | Ás veces participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións de tradicións de Nadal, preparadas previamente, apoiándose en algún recurso (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal), e mostrando empatía e respecto pola cortesía lingüística. (1,5) | Ás veces participa en situacións interactivas e sinxelas de intercambios breves de información sobre descricións de tradicións de Nadal, preparadas previamente, apoiándose en algún recurso (repetición, ritmo pausado ou linguaxe non verbal) (1) | Non participa en intercambios breves de información. (0-0,75) |
1.7 | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, numerosas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de tradicións de Nadal. (2) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, varias estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de tradicións de Nadal. (1,75) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunhas estratexias elementais para expresar mensaxes breves e formular e contestar preguntas sinxelas sobre descripcións de tradicións de Nadal. (1,5) | Selecciona e utiliza, de forma guiada e en situacións cotiás, algunha estratexia elemental para expresar mensaxes breves sobre descripcións de tradicións de Nadal. (1) | Non selecciona nin aplica de forma guiada ningunha estratexia para producir mensaxes breves. (0-0,75) |
1.9 | Selecciona e aplica, de xeito guiado, numerosas estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1,5) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, varias estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1,25) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunhas estratexias elementais que faciliten a comprensión e produción de información e a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (1) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunha estratexia elemental que facilite a comunicación fluída, usando, con axuda, recursos e apoios físicos e dixitais. (0,75) | Non selecciona nin aplica, de xeito guiado, ningunha estratexia elemental que facilite a comunicación. (0-0,5) |
2.2 | Sempre utiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1,5) | Con frecuencia tiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1,25) | Ás veces utiliza e diferencia, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de comunicar e de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (1) | Ás veces utiliza, de forma guiada, coñecementos e estratexias de mellora da súa propia capacidade de aprender a lingua inglesa, con apoio doutros participantes e de soportes dixitais. (0,75) | Non utiliza nin diferencia, de forma guiada, coñecementos nin estratexias de mellora da súa propia capacidade de aprender a lingua inglesa. (0-0,5) |
3.3 | Selecciona e aplica, de xeito guiado, numerosas estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (1) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, varias estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (0,85) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunhas estratexias básicas para entender e apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística, cultural e artística. (0,70) | Selecciona e aplica, de xeito guiado, algunha estratexia básica para apreciar os aspectos máis relevantes da diversidade lingüística e cultural. (0,5) | Non selecciona nin aplica, de xeito guiado, ningunha estratexia básica para apreciar a diversidade lingüística e/ou cultural. (0-0,25) |
Listaxe do material multimedia empregado neste ODE.
Guía de instalación deste ODE.
Licensed under the Creative Commons Attribution Share Alike License 4.0