GASES

EXERCICIOS GASES

1. Un gas ocupa 20 L a unha presión de 2 atmosferas. A temperatura constante aumentamos a presión a 3 atmosferas, que volume ocupará?Que lei dos gases aplicamos?

2. Temos un volume de 5 L de gas a 30ºC. Que volume ocupará se a presión se mantén constante e a temperatura baixa a 0ºC? Que lei dos gases aplicamos?

3. Un gas ocupa 4 L a 5 atmosferas e 40ºC. Se mantemos o volume constante e a temperatura sube a 60ºC, que presión exercerá? Que lei dos gases aplicamos?

Lista desordenada

Ordea as seguintes temperaturas de maior a menor:

• 304 K
  • 30ºC
  • 299 K
  • 25ºC
  • 4ºC

Comprobar

Correcto!

Síntoo... a resposta correcta é:

GAS PROBLEMS

1.We have a gas at a constant temperature with an initial volume of 400 mL at a pressure of 2 atm. We reduce the pressure to 1.5 atm. Calculate the new volume of the gas.

2. A specific mass of gas is contained in a rigid receptacle. At a temperature of 570 K, it has a pressure of 2 atm. What pressure will the same amount of gas reach if we reduce the temperature to 470 K? Which gas law did you use?

3. Working at a constant pressure, we have a gas at a temperature of 30ºC occupying a volume of 300 mL. If we halve the volume, what is the resulting temperature?

CONVERSIONS

Do the following conversions:

a) 100 g to kg

b) 3 dm3 to cm3

c) 5 m3 to dm3

d) 2 atm to Pa

e) 68ºC to K

f) 2,45 kg to cg

PROPORCIONALIDADE DIRECTA

1. Se para levar 15 panes precisamos 3 cestas, cunha cesta, cantos panes podemos levar? Resolvelo plantexando unha regra de 3.

2. Unha familia bebe 2,5 L de leite diarios. Cantos L consume á semana?

3. Ó traducir un libro cobramos 6€ por páxina. Se nos pagaron 2532 €, cantas páxinas temos traducido?

4. Unha máquina produce 800 parafusos en 5 horas. Canto tempo tardará a máquina (en horas e minutos) en fabricar 1000 parafusos?

PROPORCIONALIDADE INVERSA

1. Un coche tarda 8 horas en percorrer un traxecto  a 90 km/h. Canto tardará a 60 km/h? Resolvelo de dúas formas: por regra de 3 e empregando a constante de prporcionalidade.

2. Cinco billas enchen un depósito en 30 h. a) Canto tardarán en enchelo tres billas? Resolvelo de dúas formas: por regra de 3, e empregando a constante de proporcionalidade. b) E unha soa billa? (resolvelo por k).

3. Unha brigada de 5 persoas tarda 12 horas en vendimar un campo. Canto tardarán se se lles une unha persoa máis? (Resolvelo por regra de 3).

4. Nunha aula de 2º de ESO 18 alumnos van pagar 6 € cada un para mercar un regalo a unha compañeira. a) Canto pagará cada un se ó fin participan os 24 alumnos da clase? (Resolvelo por k). b) Canto custará o  regalo?

EXERCICIO GASES

Temos esta táboa de datos na que vemos a presión frente a temperatura dun gas a volume constante.

P(atm) 2 1 3 5
T(K) 300 150 450 750

a) Representa a presión frente a temperatura do gas. Que forma ten a gráfica?

b) Que lei se aplica neste caso

Test atmosferas e planetas

Pregunta

1. O gas máis abundante na atmosfera terrestre é:

a) Osíxeno

b) Dióxido de carbono

c) Nitróxeno

Pregunta

2. En que capa da atmosfera terrestre se desenvolven os fenómenos meteorolóxicos?

a) Troposfera

b) Estratosfera

c) Exosfera

Pregunta

3. Que capa da atmosfera terrestre reflicte as partículas de vento solar?

a) Estratosfera

b) Troposfera

c) Ionosfera

Pregunta

4. En que capa da atmosfera terrestre hai máis ozono?

a) Estratosfera

b) Troposfera

c) Ionosfera

Pregunta

5. O buraco da capa de ozono é producido por:

a) Dióxido de carbono

b) Metano

c) Gases CFC

Pregunta

6. Susan Solomon,química atmosférica, estudiou:

a) O efecto invernadoiro

b) O quecemento global

c) O buraco da capa de ozono

Pregunta

7. Mercurio ten unha atmosfera moi lixeira debido a:

Respostas

a) Que nunca tivo moita concentración de gas

b) O vento solar lla arrincou

c) Está moi lonxe do Sol

Pregunta

8. Que planeta do Sistema Solar presenta o efecto invernadoiro máis intenso.

a) A Terra

b) Marte

c) Venus

Pregunta