 |

|
- Relaciona Alexandre Magno, o Liceo de Aristóteles, Ptolomeo e os inicios da
investigación científica.
- Obtén información e imáxines da cidade de Alexandría, da Biblioteca e do
Museo.
- Relaciona a busca de información sobre a Metafísica de Aristóteles, a
Biblioteca de Alexandría, a escola de tradutores de Toledo e o averroismo
latino.
- Intenta identificar os diferentes pensadores que aparecen no medio, a escola de Atenas de Rafael, así como as
principais liñas de investigación filosófica.
- Fai unha similitude entre a vida e a morte de Sócrates e de Hipatia, a
traveso do concepto de intolerancia.
- Se Hipatia como neoplatónica e metafísica compara a ontoloxía co dualismo
cosmolóxico e antropolóxico. ¿Que critica lle fai Aristoteles?.
- ¿Qué relación crees que ten a alegoría do sol, dentro do mito da caverna platónico,
co heliocentrismo?. Xustifica a túa resposta.
- Relaciona o heliocentrismo co “xiro copernicano” do pensamento de Kant.
- Fai unha listaxe das principais teses, nas que o modelo cosmolóxico
resultante da revolución científica, repite o paradigma
aristotelico-ptolemaico.
- O intelectualismo moral e o fío condutor da ética grega. Analiza o concepto
de virtude nos seguintes pensadores: Sócrates, Platón, Aristóteles, Dióxenes,
Epicuro, Marco Aurelio e Séneca.
- Recolle información e fai un esquema das principais formas de goberno xurídicas
a partir da República de Platón.
- Razoa dende o teu punto de vista o que dixo Dióxenes a Alexandre Magno:
“pobre infeliz, quer gobernar antes de ter aprendido a pensar”.
- Tras este curso de Historia da Filosofía, recorda que pensadores por
ATREVERSE A PENSAR tiveron que enfrontarse
as consecuencias da intolerancia.
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|