Saltar navegación

Avaliación

Avaliación

Para avaliar o traballo fixarémonos nos seguintes aspectos:

- Utilización dos recursos da rede.
- Exposición clara das ideas que se queren comunicar.
- Utilización correcta da lingua galega.
- Viabilidade e importancia das dez decisión tomadas.
- Funcionamento e relación entre os tres membros do grupo.
- Composición e estética do cartaz realizado.

Rúbrica da webquest
 1 punto2 puntos3 puntos4 puntos
Contido-PrecisiónMenos do 80% da información no díptico é correcta (2.5)89-80% da información no díptico é correcta. (1.75)99-90% da información no díptico é correcta. (1.50)Toda a información no díptico é correcta (1.25)
Escritura-GramáticaHai varios erros gramaticais no díptico aínda despois da revisión por parte do mestre (2.5)Hai 1-2 erros gramaticais no díptico aínda despois da revisión por parte do mestre. (1.75)Non hai erros gramaticais no díptico despois da revisión por parte do mestre. (1.50)Non hai erros gramaticais no díptico. (1.25)
Coñecemento GañadoVarios alumnos no grupo parecen ter pouco coñecemento sobre a información e procesos técnicos usados no díptico. (2.5)Alguns dos alumnos do grupo poden contestar axeitadamente algunhas das preguntas relacionadas coa información no díptico e o proceso técnico usado para crealo. (1.75)Tódolos alumnos do grupo poden contestar axeitadamente a maioría das preguntas relacionadas coa información no díptico e o proceso técnico usado para crealo. (1.50)Tódolos alumnos do grupo poden contestar axeitadamente tódalas preguntas relacionadas coa información no díptico e o proceso técnico usado para crealo. (1.25)
GráficosOs gráficos non van co texto, e aparentan ter sido escollidos sen ningún orden. (2.5)Os gráficos van ben co título, pero hai moi poucos e o díptico parece ter un "texto pesado" para ler. (1.75)Os gráficos van ben co texto, pero hai moitos que se desvían do mesmo. (1.50)Os gráficos van ben co texto e hai unha boa combinación de texto e gráficos. (1.25)
AtractivoO afiche é bastante desordenado ou está moi mal deseñado. Non é nada atractivo. (2.5)O afiche é relativamente atractivo aínda que pode estar un pouco desordenado. (1.75)O afiche é atractivo en termos de deseño, distribución e orden (1.50)O afiche é excepcionalmente atractivo en termos de deseño, distribución e orden. (1.25)
Uso do Tempo de ClaseNon usou o tempo de clase para realizar o proxecto ou distraía con frecuencia a outros. (2.5)Usou ben algo do tempo durante cada periodo de clase. Houbo certo énfase en realizar o proxecto, pero ocasionalmente distraía a outros. (1.75)Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. En xeral, puxo énfase en realizar o proxecto e nunca fixo perder o tempo a outros. (1.50)Usou ben o tempo durante cada periodo de clase. Puxo énfase en realizar o proxecto e nunca fixo perder o tempo a outros (1.25)

Ana Isabel Álvarez Vázquez e Xosé Antón Vicente Rodríguez. Rúbrica da webquest (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Feito con eXeLearning (Nova xanela)