Saltar navegación

5. Que levo na mochila?

Remi

Que ben o fixemos!

Que vos parece se reflexionamos e avaliamos o que aprendemos?

Non esquezas cubrir o Diario de aprendizaxe por última vez e conseguir a nosa propia Compostelana.

Grazas por facer o Camiño comigo e aprender máis sobre a cultura musical galega.

Un pracer. Vémonos axiña!

Lectura facilitada

Que ben o fixemos!

Que vos parece se reflexionamos e avaliamos o que aprendemos?

Non esquezas cubrir o Diario de aprendizaxe por última vez e conseguir a nosa propia Compostelana.

Grazas por facer o Camiño comigo e aprender máis sobre a cultura musical galega.

Un pracer. Vémonos axiña!

O Camiño de Remi





Rúbrica: Reflexión colectiva

Rúbrica: Reflexión grupal/Valoro o meu traballo (4x4)
 ExcelenteSatisfactorioMellorableInsuficiente
Pedín axuda cando o precisei.Sempre pedín axuda cando o precisei (4)A maioría das veces pedín axuda cando a precisei (3)Ás veces pedín axuda cando a precisei (2)Poucas veces pedín axuda cando a precisei. (1)
Axudei ás miñas compañeiras e compañeiros.Sempre axudei ás miñas compañeiras e compañeiros (4)A maioría das veces axudei ás miñas compañeiras e compañeiros (3)Ás veces axudei ás miñas compañeiras e compañeiros (2)Poucas veces axudei ás miñas compañeiras e compañeiros (1)
Participei sabendo o que tiña que facer.Sempre participei sabendo o que tiña que facer (4)A maioría das veces participei sabendo o que tiña que facer (3)Ás veces participei sabendo o que tiña que facer (2)Poucas veces participei sabendo o que tiña que facer (1)
Respectei e valorei ás demais persoas.Sempre respectei e valorei ás demais persoas (4)A maioría das veces respectei e valorei ás demais persoas (3)Ás veces respectei e valorei ás demais persoas (2)Poucas veces respectei e valorei ás demais persoas (1)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá

Rúbrica traballo individual

Rúbrica traballo individual
 InsuficienteMellorableSatisfactorioExcelente
Recepción ActivaNon amoso atención activa durante a presentación das propostas musicais. (1)Amoso pouca atención activa durante a presentación das propostas musicais. (2)Amoso atención activa durante a presentación das propostas musicais. (3)Amoso unha atención activa excepcional durante a presentación das propostas musicais. (4)
Identificación de Xéneros, Estilos, Épocas e CulturasNon son quen de identificar os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas representadas nas propostas musicais presentadas. (1)Identifico de forma parcial os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas representadas nas propostas musicais presentadas. (2)Son quen de identificar con precisión os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas representadas nas propostas musicais presentadas. (3)Identifico con precisión os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas representadas nas propostas musicais presentadas, ofrecendo unha análise detallada e completa. (4)
Curiosidade e ExploraciónNon amoso curiosidade polas propostas musicais presentadas nin formulo preguntas relevantes ou reflexións sobre as mesmas. (1)Amoso pouca curiosidade polas propostas musicais presentadas e formulo preguntas ou reflexións de forma limitada. (2)Amoso curiosidade polas propostas musicais presentadas, formulando preguntas relevantes e reflexionando sobre o seu significado e influencia cultural. (3)Amoso unha curiosidade excepcional polas propostas musicais presentadas, formulando preguntas profundas e realizando reflexións substanciais sobre o seu significado e influencia cultural. (4)
Conclusión e SínteseNon son quen de realizar unha análise crítica das propostas musicais e non son capaz de destacar características distintivas nin relacionar as propostas co seu contexto histórico e cultural. (1)Realizo unha análise crítica parcial das propostas musicais e ofrezo algúns comentarios sobre as súas características distintivas e o seu contexto histórico e cultural. (2)Son quen de realizar unha análise crítica das propostas musicais, destacando características distintivas e relacionándoas co seu contexto histórico e cultural. (3)Realizo unha análise crítica excepcional das propostas musicais, destacando características distintivas e relacionándoas co seu contexto histórico e cultural de forma profunda e detallada. (4)
Enprego da Linguaxe MusicalNon utilicei de forma efectiva elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, evidenciando falta de comprensión e habilidade na súa aplicación. (1)Utilicei de forma parcial ou limitada elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, mostrando comprensión e habilidade limitada na súa aplicación. (2)Utilicei de forma efectiva elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, demostrando comprensión e habilidade na súa aplicación. (3)Utilicei de forma excepcional elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, mostrando comprensión profunda e habilidade excepcional na súa aplicación. (4)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá

Rúbrica Xeral do REA

Rúbrica do noso reto
 ExcelenteBenMellorableInsuficiente
Valoración do teu papel na organización do eventoDestacado e proactivo na planificación, coordinación e execución do evento (4)Contribúes de maneira efectiva nas tarefas asignadas para a organización do evento (3)Participación limitada na organización do evento (2)Non amosas participación na organización do evento (1)
InterpretaciónInterpretación excepcional, expresando emocións e transmitindo a mensaxe da danza de forma clara e efectiva (4)Interpretación sólida e coherente, transmitindo adecuadamente a mensaxe da danza (3)Interpretación básica, con algunhas inconsistencias na expresión e transmisión da mensaxe (2)Interpretación sen expresión emocional e sen lograr transmitir a mensaxe da danza (1)
DanzaExecución técnica e precisa dos movementos, mostrando un dominio excepcional da danza (4)Execución dos movementos con boa técnica e precisión na súa maioría (3)Algúns erros técnicos na execución dos movementos de danza (2)Execución deficiente dos movementos de danza con numerosos erros técnicos (1)
Valor musicalAxuste perfecto ao ritmo e á música, amosando unha conexión íntima coa peza musical (4)Segues o ritmo e a música de forma consistente durante a presentación (3)Algúns problemas ocasionais para manter o ritmo e a musicalidade (2)Non amosas conexión co ritmo e a música, afectando negativamente a presentación (1)
Colaboración grupalTraballas en harmonía coas demais persoas do grupo, amosando respecto, comunicación efectiva e apoio mutuo (4)Participas de forma cooperativa no grupo e amosas unha actitude positiva cara as demais persoas do grupo (3)Algúns problemas ocasionais na colaboración grupal e na comunicación (2)Falta de colaboración e falta de respecto cara as demais persoas do grupo son evidentes (1)
ActitudeInteriorizo as normas elementais de comportamento e amoso unha actitude positiva. (4)Interiorizo a meirande parte das normas elementais de comportamento e amoso, polo xeral, unha actitude positiva. (3)Interiorizo ás veces as normas elementais de comportamento e amoso con frecuencia unha actitude positiva. (2)Non interiorizo as normas elementais de comportamento, nin amoso unha actitude positiva. (1)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá

Na diana

diana

Rúbrica traballo en grupo

Rúbrica para avaliar o traballo en equipo
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Participación e colaboraciónTodos as persoas do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demáis. (4)A maior parte das persoas do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (3)A metade das persoas do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudándose entre si. (2)Só unha persoa do equipo (ou ningún) participou de forma activa nas tarefas propostas e non houbo colaboración nin axuda entre elas. (1)
Distribución das tarefasAs tarefas repartíronse de forma equitativa entre toas as persoas do equipo. (4)A maior parte das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo.. (3)Só a metade das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo.. (2)Houbo un reparto moi desigual das tarefas. (1)
Integración entre os Membros do EquipoDurante a realización de todas as tarefas, as persoas do equipo expresaron libremente as súas opinións e puntos de vista, escoitaron as opinións dos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (4)Durante a realización da maior parte das tarefas, as persoas do equipo expresaron as súas opinións con liberdade, escoitaron aos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (3)Durante a realización das tarefas, só a metade das persoas do equipo expresaron libremente as súas opinións, escoitaron as dos demais e lograron poñerse de acordo. (2)Durante a realización das tarefas, só unha persoa do equipo expresou a súa opinión, non houbo diálogo e impúxose a opinión dunha soa persoa. (1)
Asunción de funcións e responsabilidadesTodos as persoas do equipo exerceron moi ben as súas funcións e cumpriron á perfección as súas responsabilidades. (4)A maior parte das persoas do equipo exerceu as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (3)Só a metade das persoas do equipo exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (2)Só unha persoa do equipo (ou ningunha) exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (1)

CEDEC. Rúbrica para avaliar o traballo en equipo (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)