Saltar navegación

4.3. Terceira misión

PASEAr

Un grupo de nenas e nenos escoita unha explicación na rutaA misión consiste en invitar a outros nenos e nenas do cole a visitar a nosa ruta.

Durante o percorrido teredes que facer de guías e asumir algunhas funcións. 

Aínda que cada equipo ten a súa responsabilidade principal, todos e todas tedes que axudar nesta misión. Por exemplo o equipo Animación organizará as actividades pero o resto dos equipos debe colaborar no desenvolvemento das actividades.

Icona do equipo de información

Equipo Información.

Tedes que facilitar datos sobre a ruta como a distancia, o percorrido e os tempos.

Tamén sodes o equipo encargado de recoller a valoración da actividade.

Documento para que as persoas visitantes opinen a marcha (Nova xanela).

O mesmo documento en formato de edición.

Cando remate a marcha, tedes que preguntar a 20 das persoas que participaron pola súa opinión sobre os aspectos que aparecen na enquisa. As respostas serán moi útiles para analizar a actividade.

Tamén podedes recoller a valoración da actividade mediante un formulario en Internet, pero tedes que preparalo antes nalgunha plataforma á que teñades acceso, como por exemplo AbalarBox, e explicar ben ás nenas e nenos como se utiliza. Tede en conta que a enquisa online a terán que cubrir outro día xa no cole.

Levade o mapa e un compás porque sodes os responsables de explicar ás persoas visitantes como se utiliza o mapa e o compás.

Icona do equipo de información

Equipo Seguridade.

Sodes o equipo responsable de revisar o equipamento, que non falten elementos imprescindibles como unha gorra ou auga. Pero destas cousas xa sabedes moito!

Tamén tedes a función de controlar a seguridade nos lugares de precaución. Explicade cal é o motivo da precaución e a mellor forma de actuar.

Durante o percorrido, teredes que estar atentos e atentas aos comportamentos inadecuados das persoas visitantes.

Icona do equipo de información

Equipo Observación.

As vosas responsabilidades serán:

  • Explicar os puntos de interese. 
  • Vixiar para reducir o impacto ambiental: non molestar aos animais cun nivel sonoro alto, avisar no caso de tirar lixo, evitar que se produzan estragos no medio natural.

Icona do equipo de información

Equipo Animación.

Teredes a función de organizar actividades divertidas durante a marcha.

Non esquezades levar todo o material que se necesita para organizar as actividades.

Lectura facilitada

A misión consiste en invitar a outros nenos e nenas do cole a visitar a nosa ruta.

Durante o percorrido, teredes que facer de guías e asumir algunhas funcións. 

Aínda que cada equipo ten a súa responsabilidade principal,
todos e todas tedes que axudar nesta misión.

Por exemplo, o Equipo Animación organizará as actividades
pero o resto dos equipos debe colaborar no desenvolvemento das actividades.

Equipo Información.

Tedes que facilitar datos sobre a ruta como a distancia, o percorrido e os tempos.

Tamén sodes o equipo encargado de recoller a valoración da actividade.

Documento para que as persoas visitantes opinen a marcha (Nova xanela).

O mesmo documento en formato de edición.

Cando remate a marcha tedes que preguntar a 20 das persoas
pola súa opinión sobre o que pon na enquisa.

As respostas serán moi útiles para saber se a actividade foi ben.

Levade o mapa e un compás porque sodes os responsables de explicar
ás persoas visitantes como se utiliza o mapa e o compás.

Equipo Seguridade.

Sodes o equipo responsable de revisar o equipamento,
tedes que comprobar que levan o necesario.

Tamén tedes a función de controlar a seguridade nos lugares de precaución.

Explicade cal é o motivo da precaución e a mellor forma de actuar.

Durante o percorrido, teredes que estar atentos e atentas
aos comportamentos inadecuados das persoas visitantes.

Equipo Observación.

As vosas responsabilidades serán:

Explicar os puntos de interese. 
Vixiar para reducir o impacto ambiental.

Equipo Animación.

Teredes a función de organizar actividades divertidas durante a marcha.

Non esquezades levar todo o material que se necesita para organizar as actividades.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)