Saltar navegación

1.3. Os pasos

Os pasos

Catro caras de nenos e nenas.

1. Formar equipos.

Ilustración dun mapa

2. Investigar rutas da zona.

Pictograma que representa a acción de escoller

3. Escoller unha ruta.

Pictograma que representa o remate dun traballo

4. Saber o traballo que debe facer cada grupo.

Ilustración dunha paisaxe cunha lagoa

5. Explorar a ruta.

Ilustración que representa unha fotografía dun espazo natural

6. Identificar lugares da ruta.

Pictograma dun ordenador portátil

7. Crear un mapa dixital da ruta.

Pictograma que representa dúas persoas camiñando

8. Organizar unha marcha pola ruta.

Pictograma que representa a tres nenos e nenas nun acto de reflexión

9. Reflexionar sobre o traballo. 

Resumo dos pasos

Preme na imaxe para ampliala.

Ilustración que amosa as 6 partes do proxecto.

Lectura facilitada

As partes do proxecto son:

1 Investigar
Recoller propostas de rutas.

2 Planificar

Aprender sobre:

  • Sendeirismo.
  • Orientación.
  • Seguridade.
  • Primeiros auxilios.
  • Uso da bicicleta.
  • Resistencia.

3 Construír

  • Crear un mapa interactivo.
  • Crear diferentes elementos informativos como por exemplo carteis.

4 Explorar
Percorrer a ruta para coñecela,
obter información e tomar fotografías.

5 PASEAr
Acompañar a outros nenos e nenas pola ruta.

6 Revisar

  • Comprobar que todo foi ben.
  • Decidir propostas para mellorar.

As sesións de traballo

Sesión

O que farás, unhas veces de xeito individual e outras en equipo

1

Presentación do reto.

Investigar o que sabemos sobre rutas e actividades no medio natural.

Aprender o que necesitamos para crear a ruta PASEA.

2

Xogos.

3

Orientación deportiva.

4

Orientación deportiva.

5

A seguridade nas actividades físicas. Primeiros auxilios.

6

Saída pola contorna. Exploramos a ruta.

7

Tarefas na aula. Crear un mapa dixital interactivo da ruta.

8

Xogos.

9

Saída pola contorna. Actuar como guías para acompañar na marcha pola ruta a outros nenos e nenas.

10

Revisar os resultados. Facer propostas de mellora.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)