Saltar navegación

5.1. Os resultados

O que aprendemos

Este é un resumo das cousas que fixemos e o que aprendemos neste proxecto

Infografía do que se traballou neste proxecto

Lectura facilitada

Durante este proxecto traballamos en equipo.
Aprendemos como son as actividades no medio natural
tamén na contorna urbana.
Aprendemos a utilizar o compás e os mapas,
Aprendemos tamén a evitar accidentes e a curar feridas.
Sabemos que é importante coidar o medio natural.
Fixemos fotografía das plantas, animais e a paisaxe.

Con todo iso que aprendemos fomos capaces de
organizar actividades na natureza,
construír material para as actividades,
crear un mapa dixital interactivo en Internet,
exploramos e investigamos na contorna da localidade.

E, ao final, creamos unha ruta PASEA.

Cheda di Se non entendes o esquema, aquí podes ler a explicación

Durante o proxecto...

Traballamos en equipo para aprender sobre:

  • As actividades no medio natural e a contorna urbana
  • O uso de instrumentos de orientación
  • A prevención de accidentes
  • O tratamento de lesións e feridas
  • O coidado do medio natural
  • Fotografía

Para:

  • Planificar actividades na natureza
  • Construír recursos para as actividades
  • Elaborar un mapa dixital interactivo
  • Explorar a contorna

Para:

Crear unha ruta PASEA

Debate, análise e reflexión

Agora, toca revisar as enquisas de valoración que cubriron os nenos e nenas que visitaron a nosa ruta PASEA.

Faredes un debate en grupo no que trataredes os seguintes puntos:

  • Como valoraron os visitantes a marcha pola ruta?
  • Cal foi o aspecto coa valoración máis alta?
  • Cal foi o apartado con valoración máis negativa?
  • Pensade nos motivos que poden explicar as puntuacións máis positivas e negativas.
  • Recollede propostas de mellora para superar esas puntuacións negativas.

Tedes que facer unha reflexión sobre todos os momentos do reto para descubrir as cousas que sería necesario facer doutro xeito e quedarían mellor.

Expón as túas propostas ao grupo, entre todas e todos podemos perfeccionar o proxecto.

Non está permitido rexeitar as propostas sen razoar o motivo, tampouco se admite a burla ou o desprezo ás opinións das outras persoas.

Recolle esta análise coas propostas de mellora no teu Diario de aprendizaxe.

Lectura facilitada

Agora, toca revisar as enquisas de valoración que cubriron

os nenos e nenas que visitaron a nosa ruta PASEA.

Hai que ter en conta isto:

  • Como valoraron os visitantes a marcha pola ruta?
  • Cal foi o aspecto coa valoración máis alta?
  • Cal foi o apartado con valoración máis negativa?

Pensade nos motivos que poden explicar as puntuacións positivas e negativas.

Recollede propostas de mellora para superar esas puntuacións negativas.

Reflexionade sobre as cousas que saíron ben e as que non saíron como estaba previsto.

Expón as túas propostas ao grupo, entre todas e todos podemos perfeccionar o proxecto.

Non está permitido rexeitar as propostas sen razoar o motivo,

tampouco se admite a burla ou o desprezo ás opinións das outras persoas.

Recolle esta análise coas propostas de mellora no teu Diario de aprendizaxe.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)