Saltar navegación

1.3. Obxectivos

 

Glosario

Análise crítica

Pictograma para análise crítica

Definición:

Estudo que se fai para comprobar si se cumpren certos criterios desexables.

Exemplo:

A análise crítica concluíu que o videotitorial non era axeitado.

Ferramentas audiovisuais

Pictograma de ferramentas audiovisuais

Definición:

Son ferramentas que combinan aspectos visuais (imaxes, fixas ou en movemento) e sonoros.

Exemplo:

Os youtubers empregan ferramentas audiovisuais como a cámara de vídeo.

Inclusión

Pictograma de inclusión

Definición:

Acción que posibilita a práctica deportiva equitativa e por igual.

Exemplo:

A asociación de autismo busca incluír a persoas con TEA.

Toma de decisión

Pictograma de toma de decisión

Definición:

Escolle dunha opción de entre varias dispoñibles, en función da situación do xogo e os participantes nel.

Exemplo:

O seu compañeiro estaba só e tomou a decisión de pasarlle a pelota.

Obxectivos

1- Fomentar a práctica regular de xogos deportivos individuais, como son o bádminton e o pickleball, contribuíndo deste modo á promoción da saúde física, mental e social.

2- Iniciar a práctica de habilidades motrices específicas promovendo a toma de decisións, tanto técnicas como tácticas, durante o xogo.

3- Desenvolver habilidades sociais que fomenten a igualdade e inclusión na práctica deportiva.

4- Adquirir a capacidade de analizar, de xeito crítico, a información obtida de fontes dixitais.

5- Vencellar o emprego de ferramentas audiovisuais á práctica deportiva.

Que vas aprender?

Pictograma deportes

1. A coñecer e practicar dous deportes individuais: o bádminton e o pickleball.

Pictograma diversión

2. A priorizar a diversión e control emocional por riba do resultado.

Pictograma inclusión

3. A fomentar a igualdade e a inclusión na práctica deportiva.


Pictograma dialogar

4. A dialogar e debater respectando opinións alleas.

Pictograma tecnoloxías 
5. A empregar as tecnoloxías na área de Educación Física.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)