Glosario
Rúbrica

-
Definición:
-
Ferramenta de avaliación que establece criterios claros para medir o desempeño dun traballo, tarefa ou proxecto.
-
Exemplo:
-
A rúbrica simplifica a avaliación con criterios claros.
Definición:
Ferramenta de avaliación que establece criterios claros para medir o desempeño dun traballo, tarefa ou proxecto.
Exemplo:
A rúbrica simplifica a avaliación con criterios claros.
Agora debedes de valorar con sinceridade o voso traballo en equipo.
Na seguinte rúbrica se valoran todas os elementos que se consideran importantes na vosa cooperación durante a situación de aprendizaxe. Marca os que niveles que creas que cumpriu o voso grupo para extraer unha nota numérica.
Lembra! Ler a rúbrica antes de comezar a traballar axúdate a saber que é o que quere valorar nas vosas aprendizaxes e así poder anticiparte e poder actuar dunha maneira máis guiada e mellor.
Foinos excelente porque... | Fixémolo ben porque... | Custounos un pouco porque... | Debemos mellorar porque... | |
---|---|---|---|---|
Na participación e colaboración | Tódolos membros do equipo participamos activamente e colaboramos axudando a outras persoas. (2) | Tódolos membros do equipo participamos activamente, pero non axudamos a outras persoas porque nos centramos no noso traballo. (1.5) | A metade dos membros do equipo participaron activamente. (1) | Só traballou un membro do equipo e as outras persoas integrantes do grupo non colaboraron nin axudaron. (0.5) |
O clima de traballo | Foi motivador e respectuoso, sen conflitos dentro do grupo. (2) | Foi agradable aínda que existiron pequenos conflitos que se resolveron inmediatamente. (1.5) | Foi pouco motivador porque houbo conflitos frecuentes que afectaban ao traballo e que se solucionaron con axuda. (1) | Foi conflitivo porque houbo moitos problemas que afectaron ao traballo. (0.5) |
Na posta en común de ideas | Tódalas persoas do grupo fixemos achegas para completar as tarefas. Respectáronse as opinións e argumentouse o rexeitamento de propostas. (2) | Tódalas persoas do grupo fixemos achegas para completar as tarefas, pero algunhas das propostas rexeitáronse sen razoamento. (1.5) | A metade do grupo aportou ideas e propuxo ideas e solucións para acadar as tarefas. (1) | Só un membro do equipo aportou ideas, o resto das persoas non levou propostas ao debate. (0.5) |
Para o seguimento do traballo | Fixemos debates e analizamos os resultados do traballo para recoller propostas de mellora. (2) | Analizamos os resultados do traballo, e debatemos os resultados, pero non houbo propostas de mellora. (1.5) | Analizamos os resultados do traballo, pero sen debates nin propostas de mellora. (1) | Non fixemos a valoración do traballo nin debatemos os resultados. (0.5) |
A autonomía | Foi plena xa que organizamos o funcionamento do grupo sen axuda, incluso axudamos a outros grupos a organizarse. (2) | Foi adecuada xa que organizamos o funcionamento do grupo sen axuda. (1.5) | Foi moderada xa que tivemos que solicitar axuda para organizar o traballo ao inicio, pero logo o equipo traballou con autonomía. (1) | Foi escasa xa que solicitamos axuda en varias ocasións para organizar o traballo. (0.5) |
Se prefires ter a táboa en formato PDF podes acceder ao documento seguinte:
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Atribución Compartir igual 4.0