Saltar navegación

5.1. Repasamos todo

 

Glosario

Avaliar

Nena cunha lista de control na man

Definición:

Valorar un traballo ou un exercicio.

Exemplo:

Avaliamos o traballo das nosas compañeiras.

Consenso

Dúas nenas chegan a un acordo

Definición:

Acordo xeral entre opinións, intereses ou desexos diferentes de dúas ou máis persoas.

Exemplo:

Chegamos a un consenso para escribir as normas da clase.

Debater

Dúas nenas falan

Definición:

Tratar un asunto entre varias persoas, expoñendo opinións.

Exemplo:

Na clase debatemos sobre os problemas da contaminación.

O que fixeches e aprendiches

Lembras o que fixemos e aprendemos no proxecto?

Preme para ver a imaxe máis grande.

Ilustración que representa o traballo desenvolvido neste proxecto

Necesitas unha explicación do cartel?

Durante este proxecto traballaches en equipo para aprender sobre saúde.

Houbo un repartimento da información sobre saúde en seis temas.

  1. Vida activa: para coñecer o importante que é practicar actividade física.
  2. Respecto e igualdade: para saber comportarnos fronte aos demais e a detectar actitudes de rexeitamento social.
  3. Alimentación saudable: para identificar os alimentos saudables e evitar o consumo de produtos ultraprocesados.
  4. Coidado do corpo: para saber que a hixiene tamén é saúde. Aprendemos rutinas de coidado do corpo. 
  5. Seguridade: para evitar situacións de risco e tamén para tomar medidas para protexer o corpo.
  6. Primeiros auxilios: para saber actuar fronte a lesións, aínda que sexa tan sinxelo como pedir axuda ás persoas adultas e avisar aos servizos de emerxencia.

O que aprendiches serviuche para crear, xunto co teu equipo, carteis e outros elementos gráficos para poñer na exposición.

Invitaches a outras nenas e nenos a visitar a vosa exposición e explicaches os carteis.

Así foi a campaña de promoción da saúde!

Debate en grupo: O que opinaron da campaña

Agora toca revisar as dianas de valoración que cubriron os nenos e nenas que visitaron exposición

Pezas diversas que representan opinións diversas

Tedes que realizar un debate en grupo no que trataredes os seguintes puntos:

  • Como valoraron os visitantes cada un dos apartados da diana?
  • Cal foi o aspecto con valoración máis alta?
  • Cal foi o apartado con valoración máis negativa?
  • Pensade nos motivos que poden explicar as puntuacións máis positivas e negativas.
  • Recollede propostas de mellora para superar esas puntuacións negativas.

Debate en grupo: mellorando o traballo

Podedes utilizar un modelo de acta para analizar este reto e recoller propostas de mellora:

Acceso ao documento en formato PDF (Nova xanela).

Acceso ao documento modelo de acta en formato de edición.

Teredes que facer unha reflexión sobre todos os momentos do reto para descubrir as cousas que poderiades facer doutro xeito e quedarían mellor.

Expón as túas propostas ao grupo, entre todas e todos podedes perfeccionar o proxecto.

Non está permitido rexeitar as propostas sen razoar o motivo, tampouco se admite a burla ou o desprezo ás opinións das outras persoas.

Cando unha proposta de mellora sexa aceptada pola maioría escribirémola no documento.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)