Traballamos coas alumnas e alumnos a partir dunha choiva de ideas para atopar un Nome orixinal que simbolice a súa identidade corporativa como prototipo de axencia publicitaria e coas seguintes tarefas que recoméndase ter traballadas anteriormente. As unidades didácticas 2, 11, 12 e 13 do recurso AplicaPlástica facilitarán o avance da aprendizaxe.
Logotipo da marca. O logo é mesmo máis importante que o nome, posto que a mente humana lembra mellor as imaxes, que as palabras.
Tipografía que represente a personalidade da marca. É a clave dunha identidade visual efectiva. As marcas poden recoñecerse de inmediato grazas ao o estilo da súa tipografía. É moi importante que teña unha personalidade única e que sexa clara e fácil de ler.
Cores, que diferencien a identidade. A elección da paleta de cor tampouco debe deixarse ao azar. A cor utilízase para evocar emocións e expresar personalidade. Estimula as asociacións de marca e acelera a diferencias.
Imaxes que evoquen a marca e proposta de creación de video anuncio e presentacións do seu proxecto baseadas nos modelos elevatorpick ou das startup (semilleros de empresas innovadoras).
Voz e ton. Referimonos á maneira coa que imos expresar as nosas mensaxes e dirixirnos aos públicos. Creación de slogans co choivas de ideas ou brainstorming.
Páxina web, que aumente a experiencia de marca. A reputación na rede é un factor que tamén debemos coidar. Empregamos unha plataforma de blog para editalo de xeito cooperativo. (exemplo) Todo suma e contribúe a potenciar a nosa imaxe de marca.
Papelería corporativa, que plasme a identidade. Cartas e sobres, tarxetas, folletos e catálogos. Se o producto fora un obxecto físico traballaríamos o envase ou packaging.
A sinalización. Os negocios con locais comerciais coidan toda a decoración, incluída a fachada e o letreiro co nome da marca. Elaboración dun display e carteis da súa axencia publicitaria.