O potencial da video-creación como ferramenta educativa promove a aprendizaxe en todos os ámbitos educativos da educación secundaria grazas á socialización dos medios de comunicación e de produción. O consenso entre os investigadores dos medios é que a creación de audiovisuais pode ou non promover a aprendizaxe, dependendo de como se utiliza. Por este motivo tomando un enfoque centrado no alumno, o noso obxectivo é entender como o audiovisual se pode usar de maneiras que sexan consistentes coa forma en que as persoas aprenden.
utilizamos Rúbricas para avaliar os procesos, as fases previas, os resultados e coavaliacións.
Rúbrica UD1. Compoñemos imaxes APLICAPLÁSTICA |
|||||
Estándares de aprendizaxe |
SOB 9-10 |
NOT 7-8 |
BEN 6-7 |
SUF 4-5 |
INS 1-3 |
1.1.1. Realiza composicións artísticas seleccionando e utilizando os elementos da linguaxe plástica e visual. |
|||||
1.2.1. Aplica as leis de composición, creando esquemas de movementos e ritmos, empregando os materiais e as técnicas con precisión. |
|||||
1.2.2. Estuda e explica o movemento e as liñas de forza dunha imaxe. |
Rúbrica UD2. Coloreamos con criterio APLICAPLÁSTICA |
|||||
Estándares de aprendizaxe |
SOB 9-10 |
NOT 7-8 |
BEN 6-7 |
SUF 4-5 |
INS 1-3 |
1.2.3. Cambia o significado dunha imaxe por medio da cor. |
|||||
3.3.5. Planifica os pasos na realización de proxectos artísticos e respecta o realizado por compañeiros e compañeiras. |
|||||
4.3.1. Elabora imaxes dixitais utilizando programas de debuxo por computador. |
Rúbrica UD5. Expreso a cor nun soporte APLICAPLÁSTICA |
|||||
Estándares de aprendizaxe |
SOB 9-10 |
NOT 7-8 |
BEN 6-7 |
SUF 4-5 |
INS 1-3 |
1.2.3. Cambia o significado dunha imaxe por medio da cor. |
|||||
3.3.5. Planifica os pasos na realización de proxectos artísticos e respecta o realizado por compañeiros e compañeiras. |
|||||
4.3.1. Elabora imaxes dixitais utilizando programas de debuxo por computador. |
Rúbrica UD11. É a miña typo APLICAPLÁSTICA |
|||||
Estándares de aprendizaxe |
SOB 9-10 |
NOT 7-8 |
BEN 6-7 |
SUF 4-5 |
INS 1-3 |
3.1.1. Coñece os elementos e as finalidades da comunicación visual. |
|||||
3.1.2. Observa e analiza os obxectos do contorno na súa vertente estética, de funcionalidade e de utilidade, utilizando a linguaxe visual e verbal. |
|||||
3 2.1. Identifica e clasifica obxectos en función da familia ou a rama do deseño. |
|||||
4.3.2. Proxecta un deseño publicitario utilizando os elementos da linguaxe gráfico-plástica. |
Rúbrica UD12. Revistámonos APLICAPLÁSTICA |
|||||
Estándares de aprendizaxe |
SOB 9-10 |
NOT 7-8 |
BEN 6-7 |
SUF 4-5 |
INS 1-3 |
3.3.2. Coñece e planifica as fases de realización da imaxe corporativa dunha empresa. |
|||||
3.3.3. Realiza composicións creativas e funcionais adaptándoas ás áreas do deseño, valorando o traballo organizado e secuenciado na realización de calquera proxecto, así como a exactitude, a orde e a limpeza nas representacións gráficas. |
|||||
3.3.4. Utiliza as novas tecnoloxías da información e da comunicación para levar a cabo os seus propios proxectos artísticos de deseño. |
|||||
3.3.5. Planifica os pasos na realización de proxectos artísticos e respecta o realizado por compañeiros e compañeiras. |
Rúbrica UD13. Os graos da miña imaxe APLICAPLÁSTICA |
|||||
Estándares de aprendizaxe |
SOB 9-10 |
NOT 7-8 |
BEN 6-7 |
SUF 4-5 |
INS 1-3 |
1.4.1. Entende o proceso de creación artística e as súas fases, e aplícao á produción de proxectos persoais e de grupo. |
|||||
3.1.1. Coñece os elementos e as finalidades da comunicación visual. |
|||||
3.1.2. Observa e analiza os obxectos do contorno na súa vertente estética, de funcionalidade e de utilidade, utilizando a linguaxe visual e verbal. |
|||||
3.3.5. Planifica os pasos na realización de proxectos artísticos e respecta o realizado por compañeiros e compañeiras. |
Rúbrica UD14. O cadáver exquisito para o guión APLICAPLÁSTICA |
|||||
Estándares de aprendizaxe |
SOB 9-10 |
NOT 7-8 |
BEN 6-7 |
SUF 4-5 |
INS 1-3 |
4.1.1. Analiza os tipos de plano que aparecen en películas cinematográficas, valorando os seus factores expresivos. |
|||||
4.1.2. Realiza un storyboard a modo de guión para a secuencia dunha película. |
|||||
4.2.1. Ve películas cinematográficas nas que identifica e analiza os planos, as angulacións e os movementos de cámara. |
|||||
4.3.1. Elabora imaxes dixitais utilizando programas de debuxo por computador. |
Rúbrica UD15. Quedei xeado! APLICAPLÁSTICA |
|||||
Estándares de aprendizaxe |
SOB 9-10 |
NOT 7-8 |
BEN 6-7 |
SUF 4-5 |
INS 1-3 |
4.2.2. Analiza e realiza fotografías, tendo en conta criterios estéticos. |
|||||
4.2.3. Compila imaxes de prensa e analiza as súas finalidades. |
|||||
4.3.1. Elabora imaxes dixitais utilizando programas de debuxo por computador. |
Atopar máis rúbricas relacionadas do CEDEC 31 Rúbricas para as Artes Plásticas e os audiovisuais