Proxecto plástico que comporta unha organización de forma cooperativa, valorando o traballo en equipo como fonte de riqueza na creación artística e de impulso emprendedor. CAA, CSC, SIEP.
1. Realizar composicións creativas, individuais e en grupo, que evidencien as distintas capacidades expresivas da linguaxe plástica e audiovisual, desenvolvendo a creatividade e expresándoa, preferentemente, coa subxectividade da súa linguaxe persoal ou utilizando os códigos, terminoloxía e procedementos da linguaxe visual e plástico, co fin de enriquecer as súas posibilidades de comunicación. CSC, SIEP, CEC.
2. Realizar obras plásticas experimentando e utilizando diferentes soportes e técnicas, tanto analóxicas como dixitais, valorando o esforzo de superación que supón o proceso creativo. CD, SIEP, CEC.
3. Elixir os materiais e as técnicas máis axeitadas para elaborar unha composición sobre a base duns obxectivos prefixados e da autoevaluación continua do proceso de realización. CAA, CSC, SIEP.
4. Recoñecer o valor conceptual e expresivo da imaxe en distintos elementos e técnicas de expresión. Apreciar os distintos estilos artísticos, valorar o patrimonio artístico e cultural como un medio de comunicación e goce individual e colectivo, e contribuír á súa conservación a través do respecto e divulgación das obras de arte. CCL, CSC, CEC.
Curso e nivel educativo
4º de ESO en Educación Plástica e Audiovisual
Áreas
Educación artística, Interdisciplinal e transversal implicando na medida do posible a todos os docentes, dispostos a cooperar, dos departamentos do nivel educativo, contribuindo desde a plástica a que adquiran elementos básicos da cultura: humanísticos, artísticos, lingüísticos, científicos e tecnolóxicos.
Obxectivos
Xerais
1.- Fomentar a integración das competencias no currículo.
2.- Potenciar equipos de traballo co uso de aplicacións informáticas e con dispositivos móbiles para traballos colaborativos.
3.- Avanzar no desenvolvemento de probas de avaliación baseadas en estándares e resultados de aprendizaxe.
4.- Adecuar ao currículo da etapa e nivel educativos, así como ao grao de desenvolvemento madurativo do alumnado ao que vai dirixido, favorecendo a adquisición e desenvolvemento das competencias clave.
5.- Favorecer a atención personalizada de todo o alumnado, promovendo o pleno desenvolvemento das súas facultades, contemplando a diversidade de estilos de aprendizaxe e proporcionando unha resposta adecuada ás súas necesidades.
Específicos
Crear material multimedia, textos, gráficos, imaxes, etc. orixinais. Respecto pola propiedade intelectual. Os contidos elaborados por outros autores, como material ilustrativo ou complementario, serán citados convenientemente e compartidos con licenza creative commons. As fotografías, infografías e imaxes para o producto da actividade serán de produción propia ou contarán coa autorización legal.
Aprendizaxe emocional de coñecemento intrapersoal e de comunicación grupal.
De aprendizaxe relacionados coa materia
Converter ao alumno nun creativo dunha axencia publicitaria, facendo que poña en xogo os seus coñecementos e destrezas, co obxectivo de conseguir captar a atención dos seus compañeiros, como público obxectivo, na peculiar contorna da clase.
De competencias dixitais
1.- Uso de aplicacións informáticas para elaboración e tratamento de imaxes fixas e en movemento.
2. Uso responsable de dispositivos móbiles para traballos colaborativos.
De competencias do currículo
Elementos transversais do currículo Segundo o Real Decreto 1105/2014, do 26 de decembro:
1. A comprensión lectora
2. A expresión oral e escrita
3. A comunicación audiovisual
4. As Tecnoloxías da Información e a Comunicación
5. O emprendemento
6-. A educación cívica e constitucional
5. Contidos que axudan á consecución da actividade