Saltar navegación

2.1Tarefas

SEIS TAREFAS propostas:
 
A Deseñar una presentación individual sobre nós e unha grupal de toda a clase.
Utilizar a realidade aumentada como recurso innovador.
Coñecer as compañeiras e compañeiros.
Entrevistar ao resto da clase sobre cómo nos ven.
Elaborar un video-presentación de todo o grupo.
 
B Escolle un obxecto ou un ser vivo e elabora unha presentación de 7 imaxes ordenados por nivel de iconicidade.
 
Crea un gif coas imaxes da tarefa B

D Actividades complementarias:

D1 Mapas mentais visuais con debuxos  para o proxecto colaborativo #dibujamelas. Visual Thinking coas apps Mindomo e/ou Piktochart para o proxecto colaborativo #infoedugrafías.

D2 Xogo de ordenar imaxes en exelearning.

D3 Para a ABP4: xogo de cartas cara arriba. Deseñar cartas pares con igual grao de iconicidade coa a app Typorama para IOS ou Pic Collage para Androide.
 

Opcións para o producto A: 
a Elabora unha presentación con imaxes de ti mesmo, abstractas, pictogramas, debuxos, fotografías, etc. numeradas de menor a maior grao para expor na clase.
b Grava entrevistas por pares coa app spreaker.
c Coopera e colabora na produción dunha presentación colectiva do grupo.
Engade a presentación grupal ao prototipo de empresa escolar da ABP5.


 
 
 
 
Opcións para o producto B: 
a Sobre unha cartolina recorta e pega as diferentes imaxes do mismo obxecto numeradas de menor a maior grao.
b Amosa as imaxes e os seus graos nunha presentación ou nun audiovisual.
Crea un gif de 7 imaxes co editor gratuito GIMP ou cunha app coma as do exemplo:
 
mindomo.com/mindmap/apps-para-aplica-plstica