Saltar navegación

2. Lanzamento do proxecto

Os lanzamentos dos proxectos realizáronse, o primeiro, mediante unha ponencia inicial que espertou nos alumnos a curiosidade e o debate sobre o tema proposto e do que xeráronse preguntas guía que dirixiron as seguintes tarefas.
 
A partir da introdución e contextualización das migracións do ser humano atopamos a necesidade de solicitar a cooperación de outros departamentos como o de Filosofía e o de Historia.
 

No segundo proxecto, de integración social, cooperamos ofrecendo a proposta a un centro ocupacional da nosa localidade no que a posta en escena obtivo como resultado unha vídeo creación realizada por un prototipo de cooperativa escolar audiovisual, proxectado no Festival Redondela en curto e que obtivo o premio Andaina en 2018. A proposta realizouse xuntando ao alumnado dun grupo de educación secundaria post-obrigatoria con alumnos do centro ocupacional, onde fixemos unha presentación e lanzamento do prototipo de colaboración en conxunto. As preguntas guía versaron sobre a identidade, libertade e locura. Fonte propia.

 
Buscamos a pregunta guía (driving question) utilizando o obxecto de interese dos estudantes como punto de partida e conectamos creativamente os estándares de aprendizaxe. Aínda que tamén pode facerse ao revés, desenvolver a pregunta guía determinando primeiro os estándares de aprendizaxe a traballar como na presente Abp na que primeiro temos traballadas as actividades correlacionadas. Ao final, o importante é que a pregunta debe esixir aos estudantes para aprender habilidades e contidos co fin de responder a unha pregunta interesante para eles. Fonte INTEF
 
 
Exemplos de preguntas guía para o primeiro proxecto ABP3
 
Que mitos hai sobre os inmigrantes?
Que impacto teñen as artes visuais e escénicas na nosa sociedade?
A que tendencias políticas moléntalles os inmigrantes ? Son os dereitos humanos para todos? Como pode mellorar a protección internacional para a humanidade?