Como a vida mesma

O que damos de nós

Actividade

Composición do xornal ou revista dixital

Primeiramente:
- Coavaliade entre os grupos as crónicas producidas, aplicando os criterios anteriores da revisión global.
- Recollede todas as crónicas en soporte dixital e de acordo coas decisións tomadas ao inicio: compoñer unha vez impresas, maquetar nun programa de ordenador, montar nunha aplicación da rede, publicar en blogue ou con etiquetas nunha rede social...
- Centrade definitivamente o título da publicación, se for o caso.
- Escollede as imaxes (libres) que poden acompañar os textos. Procurade en Creative Commons, Pixabay, Morguefile, Freepik...

A seguir, compoñede a publicación, organizando cronoloxicamente ou doutro xeito as crónicas.

Non esquezades difundila!

Apoios

Creación de revistas

Ferramentas para publicar PDF en formato revista:
Calameo
Issuu

Ferramentas de composición na rede:
Canva
LucidPress
Madgazine
Yumpu
Simplebooklet
Joomag


Avaliación

Grella e cuestionario

1. Autoavaliación

Escolle unha opción: 1 Insatisfactorio 2 Suficiente 3 Bastante satisfactorio 4 Moi satisfactorio

- Intereseime sempre por avanzar, de xeito ordenado seguindo as indicacións dadas 1 2 3 4
- Lin/vin con atención os textos e vídeos das diferentes actividades e participei nas reflexións 1 2 3 4
- Conseguín localizar casos, comprender e extraer a información 1 2 3 4
- Atendín e apliquei ou resolvín as actividades con acerto. Cubrín os cadros e fichas 1 2 3 4
- Atendín as listas, modelos e guías que se ofreceron na secuencia 1 2 3 4
- Corresponsabiliceime na planificación e revisión dos textos 1 2 3 4
- Fun quen de mellorar a expresión das composicións 1 2 3 4
- Intentei superar as dificultades revisando as tarefas, buscando alternativas... 1 2 3 4
- Comuniqueilles aos compañeiros/as ao xeito as miñas ideas e achegas 1 2 3 4
- Colaborei cos demais sempre e na medida das miñas posibilidades 1 2 3 4
- Intercambiamos reflexións e propostas no seo do grupo 1 2 3 4
- Mantivemos no grupo un ambiente de traballo adecuado 1 2 3 4


2. Valoración da secuencia

1. Que contidos che pareceron realmente interesantes?

  • A historia da literatura
  • A análise dos textos literarios
  • Os recursos poéticos
  • Os trazos da crónica
  • A modalización
  • A temporalidade
  • As funcións sintácticas
  • O obradoiro de recursos literarios
  • Outro: ______
  • Ningún

2. O modo de traballar e avanzar coas actividades pareceuche:

  • Moi adecuado
  • Bastante adecuado
  • Aburrido ou pouco aproveitábel
  • Enleoso ou nada aproveitábel

3. Que che resultou máis difícil de realizar?
4. Suprimirías algunha(s) actividade(s)? Cal(es) e por que?
5. Os textos e vídeos empregados resultáronche interesantes? Houbo algún que consideras que foi inadecuado ou moi difícil? Cal(es) e por que?
6. Os apoios que se dan na secuencia parécenche axeitados? E suficientes?
7. Cres que foron boas as propostas de traballo en grupo?
8. Consideras que a secuencia serve para aprender os contidos abordados? Con que nota a valorarías? (de 0 a 5)


Anterior

A lingua precisa.


Inicio

Inicio.