Guía didáctica para o profesorado
Temporalización

Dafne Cholet. Calendar. En Flickr. CC BY 2.0
Sempre é posible, se existe límite de tempo, expor o proxecto de forma que non todos os/as alumnos/as expoñan os mesmos temas, senón que poidan repartirse as tarefas en distintos equipos e logo facer unha comunicación conxunta.
Actividade inicial e presentación do proxecto: 1 sesión.
Tarefa 1: 6 sesións
Elaboración do cuestionario................................................ 1 sesión.
Recollida de datos................................................................1 sesión.
Dixitalización dos datos....................................................... 2 sesións.
Organización de datos en táboas de frecuencias............... 2 sesións.
Representación gráfica e cálculo parámetros..................... 2 sesións.
Tarefa 3: 3 sesións.
Elaboración do informe....................................................... 3 sesións.
Tarefa 4: 4 sesións.
Elaboración presentación Impress......................................2 sesións.
Elaboración infografía........................................................ 2 sesións.
Tarefa 5: 6 sesións.
Exposición oral................................................................... 6 sesións.
Na recollida dos datos atopámonos con tres tipos de variables:
- Caracteres observables (cor de pelo, cor de ollos...)
- Variables medibles (estatura, peso...)
- Variables non directamente observables ou medibles (afeccións...)
Para obter os valores das variables medibles sería conveniente contar cunha báscula e un metro para que eles mesmos tomasen as medidas que precisan. Para que esta tarefa se poida facer dun xeito organizado poderiamos pedir aos/ás alumnos/as que:
- Primeiro cubran os seu propios datos no cuestionario.
- Despois vai pasando un a un pola báscula e proporciona os seus datos ao resto dos/as compañeiros/as.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Compartir igual 4.0