Page 27 - A cor
P. 27





ACTIVIDADES DA UNIDADE DA COR

Como facer un círculo cromático?
O noso mundo está cheo de cores, podemos coller roupas de distintas cores e poñelas en
círculo describindo os máximos tons que poidamos.

Podemos facer círculos con infinidade de cousas:
Recortes de revistas, tapóns de plástico, velas... ou como na imaxen, lapis de cores!



PROPOSTAS PARA EXERCICIOS:

1.- Realiza un círculo cromático mesturando cores.
Divide o espazo en 12 partes para situar as 3 complementarias e 9
entre secundarias e terciarias.
Podemos empregar calquera pintura que permita mesturar cores,
rotuladores que transparenten, témpera, acuarela...

2.- Realiza un círculo cromático con obxectos que teñas ao teu
redor, ten coidado coa continuidade da gama.

3.- Enumera efectos que modifiquen a percepción da cor na nosa
vida cotiá.

4.-Que expresan as cores para ti? Experimenta coas distintas cores
e fai unha lista co que che evocan cada unha das cores. Podemos
comparar, poñendo en común, as distintas interpretacións das
cores e se estas coinciden coa interpretación máis xenérica.

5.- En grupo: Collemos tres lanternas nas que poñemos papel
celofán das cores primarias luz, investigamos sobre as diferenzas
de mesturar as cores luz e como mesturaba a pintura o noso
círculo cromático.

6.- Dálle distinto significado a un debuxo cambiando só a cor.
Fai un debuxo e fotocópiao.
Pinta cada fotocopia nunha gama de cores diferentes e observa o
resultado. Interfire a cor no significado?


Presentar nun traballo todos estes fenómenos e mesturas que
atopamos a partires do estudo do fenómeno da cor.
Sería interesante que se puxera de manifesto calquera outra visión
sobre a cor a nivel persoal, se esta aparecera, e que se valorara o
coñecemento das cores por parte de cada alumna ou alumno
determinando o nivel de diferenciación dos distintos tons..
Temos que excluír o daltonismo e apuntar calquera apreciación
que indique unha diferenciación diferente das cores.
   22   23   24   25   26   27   28