Page 18 - A cor
P. 18
As veces chámanse opostas (pola súa colocación no círculo cromático) ou negativas.
Vemos un choque visual moi empregado no deseño gráfico e na publicidade que fai que nos
chamen máis a atención algúns anuncios, logos...
Para considerar o maior contraste as cores deben de estar co nivel de saturación máis alto que
sexa posible por todas as circunstancias (calidade do pigmento, luz adecuada...)
Se mesturásemos as cores complementarias de tal xeito que a participación das primarias na
mestura fose do 33% o resultado sería negro.
verde + maxenta = negro
amarelo + violeta = negro
cian + vermello = negro
Ao falar de cores complementarias teremos en conta que:
Se as colocamos xuntas, a liña de linde entre elas vibra e cansa a vista, ao mesmo
tempo que chama a atención.
Cando fixamos a vista nunha cor o noso cerebro produce a visión da complementaria
(a isto referíase Schopenhauer)
Se xuntamos dúas cores complementarias entre si pretendendo que resulten
rechamantes as dúas cores deberán ir en grandes manchas, se alternamos en pequenas liñas
cores moi diferenciadas, ou mesmo as complementarias, teremos a sensación de pouca
saturación (agrisado) e non de forte contraste como a priori puidera parecer: