A mellora da competencia oral da lingua inglesa na Educación Física: O deporte alternativo do Ultimate
A UNIDADE DIDÁCTICA

INFORMACIÓN XERAL
NIVEL LINGÜÍSTICO SEGÚN MCER A2
IDIOMA Inglés
ÁREA / MATERIA Educación Física
BLOQUE TEMÁTICO Xogos e deportes.
CORRESPONDENCIA CURRICULAR 2º da ESO
TEMPORALIZACIÓN APROXIMADA 7 – 8 sesións
GUIÓN TEMÁTICO
AUTORÍA Antón Torres Outón
COMPETENCIAS BÁSICAS
IDIOMA Inglés
ÁREA / MATERIA Educación Física
BLOQUE TEMÁTICO Xogos e deportes.
CORRESPONDENCIA CURRICULAR 2º da ESO
TEMPORALIZACIÓN APROXIMADA 7 – 8 sesións
GUIÓN TEMÁTICO
As actividades, xogos e deportes alternativos - recreativos individuais e colectivos aplicando os fundamentos regulamentarios técnicos e táticos do ultimate, supoñen unha forma de mellorar a saúde, ademais de aspectos moi importantes como a aceptación do propio nivel de execución e disposición, así como o respecto e aceptación das regras, cooperación, tolerancia e o autocontrol ante as situacións propias da actividade física.FORMATO Material didáctico en formato HTML y PDF
AUTORÍA Antón Torres Outón
COMPETENCIAS BÁSICAS
a) Competencia no coñecimento e na interacción co mundo físico.OBSERVACIÓNS
b) Competencia en comunicación lingüística oral na lingua inglesa.
c) Tratamento da información e competencia dixital.
d) Competencia e actitudes para seguir aprendendo de forma autónoma.
Só se utilizarán as tecnoloxías dá información e dá comunicación na totalidade do tempo dedicado á primeira sesión da unidade didáctica e parcialmente na última sesión para a avaliación dos coñecimentos adquiridos.
OBXECTIVOS DIDÁCTICOS
- Coñecer e realizar a actividade deportiva e recreativa individual do prato voador (frisbee) e colectiva do “Ultimate”, aplicando os fundamentos regulamentarios, técnicos e tácticos en situacións de xogo e con progresiva autonomía na sua execución.
- Pór de manifesto habilidades e actitudes sociais de respecto, de traballo en equipo e de deportividade na participación en actividades relacionadas, co xogo do “frisbee” e do deporte alternativo do “Ultimate”, independentemente das diferenzas de xénero, culturais, sociais e de habilidade.
- Escoitar e comprender información específica oral en lingua inglesa nas distintas situacións comunicativas da unidade didáctica do deporte alternativo do “Ultimate”, adoptando unha actitude respectuosa e de cooperación co falante.
- Comunicarse oralmente en lingua inglesa nas situacións habituais da unidade didáctica do deporte alternativo do “Ultimate” de forma comprensible, axeitada e con certo nivel de autonomía.
- Coñecer e manexar os recursos informáticos correspondentes á unidade didáctica do deporte alternativo do Ultimate, empregando ditas tecnoloxías como medio para descubrir, relacionar conceptos e autoavaliarse.
CONTIDOS DIDÁCTICOS
Educación Física:
- Execución de habilidades motrices vinculadas co deporte do “Ultimate”.
- Práctica de actividades e xogos para a aprendizaxe do deporte do “Ultimate”.
- Realización de xestos técnicos básicos e identificación de elementos regulamentarios do deporte individual do “frisbee”.
- As fases do xogo no deporte colectivo do “Ultimate”: concepto e obxectivos.
- Realización de xogos e actividades nas que prevalezan aspectos comúns dos deportes colectivos.
- Realización de tarefas, xogadas e actividades cooperativas. Desafíos físicos cooperativos.
- Valoración das actividades deportivas como unha forma de mellorar a saúde.
- Respecto e aceptación das regras das actividades, xogos e deporte do “Ultimate”.
Lingua inglesa:
- Comprensión de mensaxes sinxelas e básicas utilizadas nas actividades motrices realizadas no ensino do deporte do “Ultimate”.
- Comprensión de textos orais sinxelos gravados ou en diferentes soportes multimedia, conectados cos contidos ensinados através do deporte do “Ultimate” e apoiados con imaxes, sons e xestos.
- Uso de estratexias básicas de comprensión das mensaxes orais: anticipación do contido xeral do que se escoita con axuda de elementos verbais e non verbais e uso dos coñecementos previos sobre a situación no deporte do “Ultimate”.
- Memorización de producións orais breves significativas, propia dos contidos ensinados no deporte do “Ultimate”.
- Valoración da lingua inglesa como instrumento para comunicarse.
- Valoración positiva das intervencións orais propias e alleas.
Tecnoloxías da información e a comunicación:
- Emprego das tecnoloxías da información e a comunicación como vehículo transmisor de contidos polo seu efecto motivador e polas vantaxes que supón o feito de permitir o visionado do material de apoio.
TEMÁTICA
- Orixes da práctica do “frisbee”.
- Historia dos deportes executados através do “frisbee”.
- Introdución ao deporte do “Ultimate” e ao seu regulamento.
- A técnica do lanzamento de revés e recepción do “frisbee”.
- Léxico e expresións máis comúns na práctica do “Ultimate” en lingua inglesa.
- Práctica oral en lingua inglesa do léxico e expresións orais máis comúns na práctica do deporte do “Ultimate”.
Licensed under the Creative Commons Attribution 3.0 License