A mellora da competencia oral da lingua inglesa na Educación Física: O deporte alternativo do Ultimate
SESIÓN 5

ACTIVIDADES
- Realización dun breve aquecimento adaptado ás características da sesión.
- Práctica de desprazamentos do xogador no deporte do “Ultimate”.
Organizado do mesmo xeito que na sesión anterior máis con unha duración máis breve, repetiranse en inglés as mesmas normas de xogo pero só unha vez.
- “Passing the frisbee, each pair has to cross the end line”.
- “The player that has the frisbee can’t walk, so, the only player that can walk or run is the player that hasn’t got the frisbee in his/her hands”.
- “If the frisbee falls down on the ground, the players have to start the exercise again from the beginning”.
- Práctica do xogo pre-deportivo do “Ultimate”.
Organizado do mesmo xeito que na sesión anterior pero con unha maior duración, a variante de 4x4 repetiráse nas mesmas condicións, máis con unha so repetición en inglés das catro regras de xogo:
Click to listen
- Rule one: “You can’t touch the player who has the frisbee”.
- Rule two: “You can’t take the frisbee when it is in the hand of another player”.
- Rule three: “The player that has the frisbee can’t walk”.
- Rule four: “If one team makes the frisbee fall down, it passes to the other team”.
- Iniciación ao deporte do “Ultimate”.
Cos xogadores organizados nos mesmos equipos que no xogo anterior, comézase unha situación de xogo real de ultimate, sinalando previamente as zonas de gol para cada equipo, á vez que se explica oralmente as condicións para anotar un tanto, farase unha simulación real acompañada da seguinte mensaxe:
Click to listen
- Rule five: “To score a goal, one of the players of the attacking team, must catch the frisbee behind the goal line of the defensive team”.
- Rule six*: “Every time the frisbee falls in the defensive area, the frisbee passes to the defensive team”.
- Rule seven*: “The attacking player cannot pass the goal line until the frisbee is in the air”.
Para facilitar unha correcta comprensión do regulamento do “Ultimate”, o/a profesor/a irá incorporando progresivamente alumnos/as espectadores/as ao xogo de tal forma que todos/as eles/as pasen pola situación real de xogo.
O desenvolvemento práctico do xogo requere a súa frecuente interrupción e consecuente intervención do profesor para explicacións puntuais sobre a interpretación do regulamento. Explicacións de fácil comprensión, debido ao contexto tan específico en que se producen e que consecuentemente, demandan tamén respostas igualmente moi concretas e contextualizadas. Cada explicación oral en lingua inglesa do profesor, refórzase coa súa correspondente demostración motriz, o que contribuirá a facilitar á súa total comprensión.
Licensed under the Creative Commons Attribution 3.0 License