SESIÓN 3

iDevice icon GUíA DIDÁCTICA

ACTIVIDADES

  1. Realización dun breve aquecimento adaptado as características da sesión.
  2. Práctica oral en lingua inglesa do léxico e expresións orais relacionadas có lanzamento e recepción do “frisbee”.
    Coa clase organizada por parellas e distribuída en posición de liñas paralelas que se manteñen ao longo de toda a sesión, repítense brevemente os catro primeiros exercicios individuais da sesión anterior, a modo de repaso lingüístico específico para a práctica do frisbee.
    Comunícase ao alumnado que para a repetición oral dos sucesivos exercicios motrices deben observar as seguintes premisas:

    Click to listen


    • Repetir en voz alta as mensaxes ou instrucións orais do profesor.
      Repeat aloud the messages or instructions of the teacher.
    • Asociar as mensaxes repetidas en voz alta co seu significado.
      Associate the messages repeated aloud with their meanings.
    • Executar simultánea e coordinadamente a repetición oral das mensaxes coa acción motriz.
      Perform the oral repetition of the messages simultaneously and in co-ordination with the physical exercise.

    De acordo ás premisas de repetición oral citadas anteriormente, o alumnado realiza a segunda sesión de práctica do lanzamento de revés e da recepción do “frisbee” á vez que repite oralmente as seguintes mensaxes numeradas:

    Click to listen

    Practice in pairs with your partner in a short distance.

    1. Body in a sideways position, I throw the frisbee to you flat and spinning.
    2. I catch the frisbee with both hands.
    3. I grip it strongly and I throw it flat and spinning.
    4. I catch it with my left hand, I pass it to my right hand behind my back and I throw it again.

  3. Perfeccionamento do lanzamento de revés e da recepción do frisbee.
    Para a mellora do lanzamento do revés e o aumento progresivo da distancia, cada alumno/a co seu respectivo compañeiro de xogo, conta en voz alta en inglés seis lanzamentos seguidos sen que o frisbee caia ao chan, no caso de conseguilo, valoran o exercicio co adxectivo “excellent” e dan dous pasos atrás á vez que exclaman en voz alta “two steps backward”. O exercicio continúase contando de seis a doce, a dezaoito e así sucesivamente para ir aumentando progresivamente a distancia entre compañeiros de xogo. O alumnado repite oralmente ata que alcance unha maior distancia, momento no que deixará de facelo por estar demasiado separados e para facilitar unha maior concentración na acción motriz.

    Có obxectivo de perfeccionar a recepción do frisbee e asimesmo mellorar a competencia oral en lingua inglesa, o alumnado deberá repetir oralmente as mensaxes correspondentes aos exercicios seguintes:

    1. Catch the frisbee with your left hand, pass it to your right hand behind you and throw it to your partner.
      Colle ofrisbeecoa tua man esquerda, pásao a man dereita por detrás tua e lánzallo ao/a teu/tua compañeiro/a
    2. To catch frisbees that come below the hips (low catch), you must do it with the palm of your hand up).
      Para coller frisbees que veñen por debaixo dos cadrís (collida baixa), ti debes facelo coa palma das tua man cara arriba (mirando para arriba).

Licensed under the Creative Commons Attribution 3.0 License