PROGRAMA

IDevice Icon

METODOLOXÍA

Modelos Discursivos

  • Coñecer as orixes do xogo do prato voador.
  • Distinguir os distintos xogos e tipos de deportes practicados co “frisbee”.
  • Diferenciar as accións técnicas máis importantes no lanzamento do “frisbee”.
  • Coñecer as características e o regulamento do deporte do “Ultimate”.

Tarefas

  • Cuestionario sobre a historia do disco voador.
  • Exercicios de interacción na rede sobre os deportes co “frisbee”.
  • Gráficos sobre recepción e lanzamento do “frisbee”.
  • Cuestionario sobre o regulamento do “Ultimate”.

Contidos Lingüísticos

Funcións:

  • Dar ordes sobre posición e movemento.
  • Avaliar a acción dun compañeiro.

Estruturas:

  • Present simple.
  • Imperative.

Léxico:

Click to listen.
  • General words: Frisbee, pair, partner, distance, forget, until.
  • Parts of the body: Body, hand, finger, palm, wrist, arm, hip.
  • Throwing: To throw, to grip, whole, flat, to spin, up, to fly.
  • Catching: To catch, both, left, right, link,behind, active, below.
  • General expressions: Little by little, sideways position, to increase the distance.

Criterios de Avaliación

Criterios de avaliación curricular:

  • Coñecer a orixe do xogo do “frisbee” e os deportes practicados co mesmo.
  • Identificar e executar correctamente as principais accións técnicas do lanzamento e recepción do “frisbee”, e do deporte do “Ultimate”.
  • Coñecer as normas máis relevantes do regulamento do deporte do “Ultimate”.
  • Recoñecer o léxico e expresións orais en lingua inglesa máis utilizadas na execución do xogo do frisbee e na execución do deporte do “Ultimate”.
  • Mostrar unha actitude participativa na práctica motriz e de respeto para os/as compañeiros/as e para as normas establecidas (fair play).

Instrumentos de avaliación curricular:

  • Proba teórica dun cuestionario a realizar através de medios informáticos, sobre a técnica de lanzamento e recepción do frisbee e do regulamento do Ultimate. Representa o 25 % da nota final.
  • Probas prácticas do lanzamento de revés e recepción do frisbee e do desprazamento de xogadores en Ultimate. Representa o 50 % da nota final.
  • Ficheiro de rexistro actitudinal dos comportamentos positivos (traballos voluntarios, participación na clase...) ou negativos do alumnado (faltas de orde, faltas de hixiene, faltas de respeito ao material ou aos compañeiros/as, indumentaria non axeitada...). Representa o 25 % da nota final.

Licensed under the Creative Commons Attribution 3.0 License