OBXECTIVOS:
-Achegar aos alumnos á reinterpretación de obras de arte. Pór exemplos de Picasso, Bacon, Equipo Cronica, etc...
-Coñecer teorías básicas sobre a natureza da cor.
-Favorecer o uso orixinal e persoal da cor.
METODOLOXÍA:
Análise das meninas de Velázquez. A partir desta obra de arte os alumnos fixeron unha interpretación libre da mesma. Han de reinterpretar algún ou máis dos personaxes. Trátase de descontextualizar algún ou máis dos personaxes, descontextualización en canto ao tempo, ou ao lugar. Por exemplo, pondo unha menina nun ambiente actual, bailando nunha discoteca, comprando nun supermercado, cambiándolle a vestimenta por unha moderna, unha menina con vaqueiros, Velázquez pintando un grafiti, etc. ou simplemente cambiándoo de lugar e non de época. Hai que facer un debuxo en branco e negro, a lapis forte e se é necesario repasalo cun rotulador, para que a fotocopiadora capte os detalles. Para iso poranse exemplos de Picasso, Bacon, Equipo Crónica, ou outros dos tantos artistas que ao longo das vangardas, e actualmente han reinterpretado as grandes obras da pintura.
Devandita interpretación libre fotocopiarase dúas veces. As tres copias obtidas se colorearán do seguinte xeito:
Unha con cores cálidas.
Unha con cores frías.
Unha libre en canto á súa coloración.
MATERIAL :
-Fotocopia do cadro As Meninas de Velazquez.
-Lámina DIN A4.
-Fotocopias.
-Lapis de cores. |