|
*Confeccionar
un mural dos medios de transporte. Cada neno pintará e recortará o
transporte que máis lle guste (tren, avión, globo...)
En papel
continuo debuxaremos e pintaremos unha paisaxe con mar, terra, ceo,
estrada e ata vía do tren. Podémolo facer con témpera, aplicada con
pincel ou esponxas.
Posteriormente
pegaremos cada elemento nun lugar axeitado.
*Deseñar
e construir un medio de transporte (coche, autobús, barco ...) con
materiais de refugallo: tubos, botes, botellas, caixas de distintos tamaños,
papeis, cordas...
*Con
rotuladores e a técnica do puntillismo facer un cadro sobre un medio de
transporte. Fixarse antes no cadro de Seurat.
*Observar
o cadro “No coche” de Lichtenstein. ¿Que fai o pintor para que pareza
que o coche se move? Mirar tamén como conseguen plasma-la velocidade nalgúns
comics.
Intenta
debuxar, agora ti, unha rúa con vehículos circulando.
*Mirar
dende a fiestra dun piso alto, comenta-lo que se ve. Pintar con témpera
ou ceras diluídas con augarrás
o que pensas que verías dende o ceo se estiveses subido a un globo ou nun
avión.
*Observa-lo
cadro de Severini. Facer unha composición “fracturada” con recortes
de revistas, pódese sobrepoñer unhas formas a outras.
|