Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 10 sesións, dúas sesións desenvolveranse na aula ordinaria (ou un espazo habilitado para o traballo con dispositivos dixitais), o resto das sesións son de compromiso motor. O REA inclúe propostas de traballo colaborativo complementarias que se poden desenvolver de xeito interdisciplinar ou integradas noutros proxectos por exemplo o uso do Polo Creativo.

Fase

Seccións

Descrición do traballo a desenvolver

Temporalización

  • FASE 1

1. PASEA

1.1. O reto
1.2. Obxectivos
1.3. Os pasos
1.4. Os equipos

  • Sesión de presentación do reto principal e os do mini reto de Gaspar.
  • Formación de equipos e información sobre os pasos do REA.
  • Sesión 1 (Aula ordinaria)
  • FASE 2

2. Investigar

2.1. Investiga a contorna
2.2. Lista de palabras
2.3. Actividades individuais

  • Motivación do alumnado e activación dos coñecementos previos mediante a investigación de rutas da contorna e uso de visores de mapas dixitais.
  • Actividade grupal de reflexión sobre os coñecementos previos.
  • Tarefas individuais.
  • Sesión 1 (Aula ordinaria)
  • FASE 3

3. Planificar e explorar

3.1. Actividades no medio natural
3.2. Planos e mapas
3.3 Sendeirismo
3.4 Deporte de orientación
3.5. Seguridade nas actividades
3.6. En marcha en bici
3.7. Escollemos a ruta
3.8. Primeira misión
3.9. Actividades individuais

  • Revisar os contidos do REA desta fase. (Sesión 1)
  • Formar equipos e repartir as misións para cada equipo.
  • Sesións de compromiso motor.
  • Valorar rutas e actividades para a marcha.
  • Construír elementos para as sesións de EF e a marcha.
  • Sesión 1 (Aula ordinaria)
  • Sesión 2. Compromiso motor.
  • Sesión 3 Compromiso motor.
  • Sesión 4 Compromiso motor.
  • Sesión 5 Compromiso motor.
  • Sesión 6, saída pola contorna.
  • FASE 4

4. Construír

4.1. Segunda misión
4.2. Crear un mapa interactivo
4.3. Terceira misión
4.4. Actividades individuais

  • Elaborar o mapa dixital interactivo e outros elementos de información. (Sesión 7)
  • Preparar os espazos para a festa.
  • Ensaiar as funcións das monitoras e monitores.
  • Organizar a Festa do Xogo
  • Realizar as exhibicións de bailes.
  • Sesión 7 (Aula ordinaria)
  • Sesión 8. Compromiso motor.
  • Sesión 9, saída para actuar de guías doutro grupo de alumnado.
  • FASE 5

5. Revisar

5.1. Os resultados
5.2. O traballo en equipo
5.3. Valoro o meu traballo

  • Analizar os resultados do proxecto e a organización da saída con outro alumnado.
  • Valorar as achegas individuais.
  • Valorar o traballo en equipo.
  • Recoller propostas de mellora.
  • Sesión 10. Compromiso motor.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)