Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 10 sesións, dúas sesións desenvolveranse na aula ordinaria (ou un espazo habilitado para o traballo con dispositivos dixitais), o resto das sesións son de compromiso motor. O REA inclúe propostas de traballo colaborativo complementarias que se poden desenvolver de xeito interdisciplinar ou integradas noutros proxectos por exemplo o uso do Polo Creativo.
Fase
|
Seccións
|
Descrición do traballo a desenvolver
|
Temporalización
|
|
1. PASEA
1.1. O reto 1.2. Obxectivos 1.3. Os pasos 1.4. Os equipos
|
- Sesión de presentación do reto principal e os do mini reto de Gaspar.
- Formación de equipos e información sobre os pasos do REA.
|
- Sesión 1 (Aula ordinaria)
|
|
2. Investigar
2.1. Investiga a contorna 2.2. Lista de palabras 2.3. Actividades individuais
|
- Motivación do alumnado e activación dos coñecementos previos mediante a investigación de rutas da contorna e uso de visores de mapas dixitais.
- Actividade grupal de reflexión sobre os coñecementos previos.
- Tarefas individuais.
|
- Sesión 1 (Aula ordinaria)
|
|
3. Planificar e explorar
3.1. Actividades no medio natural 3.2. Planos e mapas 3.3 Sendeirismo 3.4 Deporte de orientación 3.5. Seguridade nas actividades 3.6. En marcha en bici 3.7. Escollemos a ruta 3.8. Primeira misión 3.9. Actividades individuais
|
- Revisar os contidos do REA desta fase. (Sesión 1)
- Formar equipos e repartir as misións para cada equipo.
- Sesións de compromiso motor.
- Valorar rutas e actividades para a marcha.
- Construír elementos para as sesións de EF e a marcha.
|
- Sesión 1 (Aula ordinaria)
- Sesión 2. Compromiso motor.
- Sesión 3 Compromiso motor.
- Sesión 4 Compromiso motor.
- Sesión 5 Compromiso motor.
- Sesión 6, saída pola contorna.
|
|
4. Construír
4.1. Segunda misión 4.2. Crear un mapa interactivo 4.3. Terceira misión 4.4. Actividades individuais
|
- Elaborar o mapa dixital interactivo e outros elementos de información. (Sesión 7)
- Preparar os espazos para a festa.
- Ensaiar as funcións das monitoras e monitores.
- Organizar a Festa do Xogo
- Realizar as exhibicións de bailes.
|
- Sesión 7 (Aula ordinaria)
- Sesión 8. Compromiso motor.
- Sesión 9, saída para actuar de guías doutro grupo de alumnado.
|
|
5. Revisar
5.1. Os resultados 5.2. O traballo en equipo 5.3. Valoro o meu traballo
|
- Analizar os resultados do proxecto e a organización da saída con outro alumnado.
- Valorar as achegas individuais.
- Valorar o traballo en equipo.
- Recoller propostas de mellora.
|
- Sesión 10. Compromiso motor.
|
|
|
|
|