Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 9 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de acción motriz co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.
Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
---|---|---|---|
1 | Descrición | Presentación do reto – Investigación | Sesión 1 |
2 | Exploración | Coñecementos previos sobre deportes individuais e colectivos | Sesión 1 |
3 | Conexión | Os videotitoriais | Sesión 1 |
3 | Conexión | O bádminton | Sesión 2 e 3 |
3 | Conexión | O pickleball | Sesión 4 e 5 |
3 | Conexión | A xogar apréndese xogando - Partidos de bádminton e pickleball | Sesión 6 |
3 | Conexión | Reparto de temáticas | Sesión 7 |
4 | Reto final | Estruturación do guión para a gravación | Sesión 7 |
4 | Reto final | Gravación do videotitorial | Sesión 8 |
5 | Conclusión | Proxección e coavaliación | Sesión 9 |