Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 9 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de acción motriz co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización
1 Descrición Presentación do reto – Investigación Sesión 1
2 Exploración Coñecementos previos sobre deportes individuais e colectivos Sesión 1
3 Conexión Os videotitoriais Sesión 1
3 Conexión O bádminton Sesión 2 e 3
3 Conexión O pickleball Sesión 4 e 5
3 Conexión A xogar apréndese xogando - Partidos de bádminton e pickleball Sesión 6
3 Conexión Reparto de temáticas Sesión 7
4 Reto final Estruturación do guión para a gravación Sesión 7
4 Reto final Gravación do videotitorial Sesión 8
5 Conclusión Proxección e coavaliación Sesión 9

Feito con eXeLearning (Nova xanela)